פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא מספקת מפניות הציבור נושא התלונה:
ורטהיימר לאה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מספר הטלפון של המנוי 088584219
ב19.01.10 התקשרה אלי רותי מפניות הציבור ל 012 בעקבות התלונה מתאריך 23.12.09
התשובה שלה כי לא ניתן לשמוע הקלטה מחודש אפריל בה אני (לאה) או אבא שלי (חיים) אישרנו התחייבות למשך 18 חודשים. ואין מה לעשות אני מוייבת עד ל7.10.10 אצלם בחברה
נאמר לי כי בתאריך 8.4.09 התחייבתי לשנה וחצי נוספות ואם אצא לפני תום התקופה עד 10.10 אאלץ לשלם קנס בגובה 766 ש"ח
הופתעתי לשמוע כי אני דיברתי עם נציגת שירות בשם ורד וכי אישרתי לה התחייבות נוספת לשנה וחצי. ביקשתי לקבל הקלטה של השיחה בה נאמר לי כי אני מחויבת לעוד שנה וחצי ובחברה טענו כי אי אפשר לשמוע שיחה וכי אם מתועד על ידי הנציגה שאישרתי-זה מספיק ולכן אני חייב לשלם את הקנס במידה וארצה להתנתק. לטענתם עברתי לגלוש במהירות 4 מגה ולכן התחייבתי לעוד שנה וחצי בחברה. אין לי מושג איך החליטו שזאת המהירות בה אנו גולשים כי עד היום לא ניתן לנו השירות ואנו גולשים אך ורק במהירות 2.5

אני חוזרת לדרוש לשמוע שיחה שבה אישרנו התחייבות למשך שנה וחצי במידה ואשמע כי התחייבנו אשאר בחברה במידה ולא אני דורשת לפצות אותי בגין כל החודשים החל מחודש דצמבר 09 ששילמנו לחברה בה אנו בכלל לא רוצים להישאר
זאת הפרה חמורה להכריח לקוחות להתחייב במרמה ללא שום כל תיעוד. התיעוד מחודש אפריל בו הנציגה רשמה כי התחייבנו אינו מספיק!! ובנוסף אין תיעוד של מי שאישר רשום הלקוח אישר. הנציגה היתה צריכה לכתוב עם מי היא דיברה חיים/לאה והיא לא עשתה זאת לכן התיעוד שלה אינו קביל בעיני
אבקש שוב לחזור אליי ולתת לי הפעם תשובה מספקת יותר
במידה ולא..איאלץ לנקוט בהליכים משפטיים


עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הלקוחה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה