פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשמה לתוכנית עם התחייבות ללא הודעה, וסירוב לניתוק מהשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר שנים של שימוש ב 012 כספק אינטרנט, בקשתי להתנתק וגיליתי לתדהמתי שע"פ טענת החברה הסכמתי להתחייבות לשנה וחצי, החל מנובמבר 2009.
מסתבר שבאותו תאריך מוקדן של החברה הציע לי לשדרג את מהירות הגלישה ללא עלות נוספת והסכמתי. וזה הדבר היחיד אליו הסכמתי- לא נאמר לי בשום צורה שמדובר בהתחייבות, בטח לא לשנה וחצי!

בשיחה עם מורן בונימן- שהציגה עצמה כמנהלת שירות לקוחות במוקד העסקי,
נאמר לי שהייתי אמורה להבין לבד ש"אין מתנות חינם", ושגם אם לא הסכמתי להתחייבות, הם לא יכולים לנתק אותי משרותיהם אלא אם כן אשלם קנס של 380 ש"ח- לחלוטין מנוגד לכתוב בחוק!

מייד לאחר השיחה עם מורן הגשתי תביעה בביהמ"ש לתביעות קטנות, אותה אסכים לבטל רק אם יבוטלו כלל החיובים שבוצעו בחשבוני ע"י 012, רטרואקטיבית החל מרגע הגשת הבקשה להתנתקות- 18.1.2010.

לשמחתי כבר יש מספר תקדימים בנושא, למשל- (תק 2115/07) בו בית המשפט אמר את דברו בבהירות ונחרצות: "הערמת קשיים על לקוח המבקש לנתק עצמו משירותי חברה שעל שירותיה מנוי הוא, הינה התנהגות הראויה להוקעה ובנוסף, על מנת לשרש תופעה זו מיסודה, התנהגות זו תזכה את הלקוח בפיצוי כספי (סכום הפיצוי כפוף לנסיבות הפרטניות של כל מקרה ומקרה)."
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול רטרואקטיבי של כלל החיובים שבוצעו החל מרגע הגשת בקשת ההתנתקות- 18.1.2010 פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור. שם ותפקיד:
בתאריך ה17/11/09 התחייבה גב' ריפס ל18 חודשים נוספים בשם המשתמש הקיים במנוי שברשותה כאשר שידרגה למהירות של 2.5 מגה. הערת השדרוג תועדה בזמן אמת ומופרטת באופן מלא. יש לציין, כי מעבר לכך שצוינה בפני גב' ריפס התחייבות כמתואר לעיל ומעבר לכך שציינה בפני נציג השירות שקיבלה שם משתמש ללא עלות בחברה מתחרה בזמן שהכחישה את התחייבותה- המבצע פורסם גם בכל מקום, שהשדרוג הוא ללא תוספת תשלום אלא בהתחייבות בלבד ל18 חודשים. זאת ועוד, גב' ריפס נהנתה מהמהירות שעודכנה במחיר האטרקטיבי הנ"ל עד שכאמור ציינה בפני נציג השירות כי קיבלה שם משתמש ללא עלות בחברה מתחרה וזאת לנוכח העובדה שקיימת הערה מפורטת בזמן אמת לגבי התחייבותה לחברתנו. תגובה:
בתאריך ה17/11/09 התחייבה גב' ריפס ל18 חודשים נוספים בשם המשתמש הקיים במנוי שברשותה כאשר שידרגה למהירות של 2.5 מגה. הערת השדרוג תועדה בזמן אמת ומופרטת באופן מלא. יש לציין, כי מעבר לכך שצוינה בפני גב' ריפס התחייבות כמתואר לעיל ומעבר לכך שציינה בפני נציג השירות שקיבלה שם משתמש ללא עלות בחברה מתחרה בזמן שהכחישה את התחייבותה- המבצע פורסם גם בכל מקום, שהשדרוג הוא ללא תוספת תשלום אלא בהתחייבות בלבד ל18 חודשים. זאת ועוד, גב' ריפס נהנתה מהמהירות שעודכנה במחיר האטרקטיבי הנ"ל עד שכאמור ציינה בפני נציג השירות כי קיבלה שם משתמש ללא עלות בחברה מתחרה וזאת לנוכח העובדה שקיימת הערה מפורטת בזמן אמת לגבי התחייבותה לחברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה