פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר. נושא התלונה:
חזן נורית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מלכי ישראל 1/57 קרית גת כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 ביקש הבן שלי שאשלם לו חוב בישראכט. שילמתי את החוב אך חברת 012 אינטרנט המשיכה לחייב אותי כאילו הוא מנוי. אני לא שמתי לב כי חשבתי שאני עדיין משלמת. כשהתקשרנו אמרו שהבן שלי התקשר בנובמבר והם שינו לו את החבילה וזה אמצעי התשלום שהיה והם המשיכו. הבן שלי טוען שאין לו מנוי איתם כלל או שיש מנוי בבית שהוא של החבר שלו.בכל פעם שאנחנו מתקשרים הם אומרים שיש להם הקלטות של הדברים ויחזרו אלינו. בנתיים הם ממשיכים לחייב אותי בסך 60 ש"ח לחודש.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לצערנו,גב' חזן בחרה לעביר את הטיפול בפנייתה למישור המשפטי, על כן המשך הטיפול יעשה ע"י המחלקה המשפטית של החברה. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה