|
|
|
|
|
|
שרות לקוי טכני < |
נושא התלונה: |
בן אינוס יניב ומיטל |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני רוצה להלין על שרות לקוי שקיבלתי מהחברה. מחודש 11/09 אני מנויה לחברה באינטרנט ובטלפון יותר מ 20 פעמים פניתי לחברה על תקלה של ניתוקים עקב תקלה. ניסו לפתור לי את הבעיה ועדיין חוזרת על עצמה. הם לא רוצים לשלוח לי טכנאי בטענה כי כל פעם מחדש זה מסתדר לתקופת זמן מוגבלת. היום פניתי שוב באותה טענה ונטען כי נסדר את זה בטלפון ושוב חוזר על עצמו. אני מרגישה כלקוחה שטרטרו אותי ללא פתרון הבעיה.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש. |
סוג הנזק : |
אני מעוניינת להתנתק מהם ללא דמי יציאה על שרות לקוי ולא הוגן. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת מחלקת פניות הצבו |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
הלקוח טופל ע"י מחלקת התמיכה הטכנית לשביעות רצונו . |
פתרון: |
|
|
|