פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי טכני < נושא התלונה:
בן אינוס יניב ומיטל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני רוצה להלין על שרות לקוי שקיבלתי מהחברה. מחודש 11/09 אני מנויה לחברה באינטרנט ובטלפון יותר מ 20 פעמים פניתי לחברה על תקלה של ניתוקים עקב תקלה. ניסו לפתור לי את הבעיה ועדיין חוזרת על עצמה. הם לא רוצים לשלוח לי טכנאי בטענה כי כל פעם מחדש זה מסתדר לתקופת זמן מוגבלת. היום פניתי שוב באותה טענה ונטען כי נסדר את זה בטלפון ושוב חוזר על עצמו. אני מרגישה כלקוחה שטרטרו אותי ללא פתרון הבעיה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
אני מעוניינת להתנתק מהם ללא דמי יציאה על שרות לקוי ולא הוגן. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הלקוח טופל ע"י מחלקת התמיכה הטכנית לשביעות רצונו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה