פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק/ ביטול שירות ללא בקשת של לקוח נושא התלונה:
פרקר דניס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ רח. האצ"ל 53 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני דניס פרקר לקוח של חברת 012 מ 29/03/2007 מספר לקוח 407546658 .
ברצוני להודיע למחלקת משפטית ושירות לקוחות של החברה 012 עבור רצוני להגיש תביעה לבית משפט נגד חברה 012 סמייל.
אני הזמנתי שירות באופן טלפוני מ 012 שהיה מאפשר לי לקבל ולשלוח פקסים מכל מחשב בעולם + היה נותן לי תיבה של מיילים .שירות "פקס 2 מייל" שהזמנתי והשתמשתי היה נוח וידידותי לצורכי העבודה והחיים האישיים.
כל המסמכים שלי כולל כל התעודות שלי / אישורים ממשרדים רבים / תעודות שונות שכוללות ניהול ופעולות שלי הקשורות להכנסות שלי כולל ניתוחים סטטיסטים / דוחות/ תביעות בית משפת / פקסים ממשרדים רבים /חברות אשראי וכלי עבודה שלי הייתי מחזיק בשירות פקס וירטואלי שהוזמן על ידי ב 29/03/2007 .
אני לא מציין על חוויה לא נעימה שעברתי בזמן אחרון על-ידי נציגים ובכירים רבים של חברת 012 שכוללות שקר, הקטנת ראש ואי מתן שירות פרימיטיבי. למשל, הדבר הבסיסי כמו לתת לפחות עלות של השירות או תיאור של אותו שירות שאתם בתור חברה מוכרים ללקוחות, אפילו בזה נציגים ובכירים ואפילו ראשי צוותים משקרים ללקוחות.
אני רק רוצה לציין מספר נקודות חשובות לפני הגשת תיק לבית המשפט:
ב 11/03/2010 פניתי לגבי תקלה אשר גיליתי שקיימת אצלי כבר מספר ימים, שזה בעצם חוסר יכולת של כניסה לאתר ואפשרות לקבל ולשלוח פקסים .ואם אני מבין את זה נכון זה בדיוק תיאור של 2 שירותים שונים שאני הייתי לקוח מ 3/2007:
012Web2Fax – שירות שליחת פקסים מהאינטרנט אל מכשירי פקס בארץ (בזק וסלולארי) באמצעות אתר ייעודי ובלעדי ל 012 www.012fax.net שליחת הפקס
012Fax2Mail – שרות חכם המאפשר קבלת פקסים ישירות לתיבת הדואר שלכם מבלי לרכוש מכשיר פקס והכל בשיא הקלות . מקבלים מספר פקס שיוקצה לכם אישית וכל הודעות הפקס אשר תישלחנה למספר זה תגענה ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם

זה תיאור של השירות שחברת 012 מפרסמת באתר האינטרנט שלה וגם בהסכם התקשרות של החברה.
כמו-כן אני מצרף לדף הזה עותק של צילום מסך של האתר :



כמו שניתן לראות באתר שירות נוח ובעצם השירות עצמו מחולק ל- 2 שירותים שונים:
• FAX 2 MAIL
• WEB 2 FAX
זה מצוין והכול תקין ממבט הראשון אבל ! לא ניתן להשתמש בשירות כי כל לקוח שמעוניין לרכוש את השירות חייב להיות לקוח של 012 גם לתיבת הדואר פנימי, אחרת פשוט לא ניתן להשתמש בשירות .
אני מציין ששירות הזה כרוך בתשלום נוסף וחייבים לרכוש אותו ולהוציא את הכסף מהכיס של הלקוח,
שזה עבירה חמורה מאוד על החוק, שמחייב לפרסם את עלות אמיתי של שירות או מוצר ולתת תיאור מלא של אותו מוצר או שירות.
במידע וקיימת תגובה ממחלקת משפטית של החברה, אני מבקש לציין האם קיימת אופציה נוספת לקבלת שירות ללא רכישת של תיבת דואר בנוסף ? שזו הייתה השאלה לאחד הנציגים של חברה 012 סמייל והתשובה שקיבלתי: "לא ניתן לרכוש ולהשתמש בשירות ללא רכישה ותשלום נוסף עבור תיבת דואר."

תיאור של המקרה האחרון שקרה אחרי שפניתי לצורך קבלת שירות ותמיכה טכני ובוצע ניתוק של מנוי שלי ללא בקשתי ומחיקה של כל המסמכים ותעודות החשובות:
09.03.2010 שיחה עם נציגה טכני בשם לוטם - פניה 41488158
09.03.2010 שיחה עם נציג שירות טכני בשם כפיר - פניה 41488388
10.03.2010 שיחה עם בכיר שרות לקוחות בשם עמית
14.03.2010 שיחה עם בכיר שירות לקוחות בשם איגל – פניה 41507132
14.03.2010 שיחה עם בכירה שירות לקוחות בשם מור
15.03.2010 שיחה עם כמה נציגים כולל שיחה עם ראש צוות שירות לקוחות בשם אביטל – פניה 41507132



כל זה ועוד עובדות נוספות שקיימות אצלי נגד חברת 012 סמייל לפי דעתי מאוד-מאוד יכולות להפריע לחברה לסיים את העסקה מיום 25/10/2009, שחברת 012 סמייל חתמה על הסכם עם חברת בזק על רכישת כ-% 30.7 מחברת בזק וממתינה לאישורים רבים כדי שעסקה תיכנס לתוקף.
בתור לקוח שמרגיש לא מרוצה אני יכול להוכיח זה עובדתי וגם בתור בן אדם ישיר ולקוח שיודע מה זה שירות ומבין ומוכן לשלם עבור שירות שמקבל אני מציין שיעשה את כול האפשרי מבחינתי באופן משפטי שעסקה שנחתמה ביום 25/10/2009 לא תתקיים. כי חברת תקשורת שמשקרת ללקוחותיה כולל נציגים/בכירים/ראשי צוותים / עורכי אתר וחברה שמפרסמת משהו אחד ומוכרת מוצר/שירות אחר ולא לפי עלות שפורסם , לא יכולה לקבל אישור ולהיות חברת תקשורת מובילה או חברת תקשורת כלשהי. אלה להפך משרד התקשורת ושר התקשורת מר. משה כחלון חייבים לבטל אישורים למתן שירות עבור חברת 012 סמייל וחברת בת שלה.
בנוסף לזה אני מבטיח שמניות 012 סמייל שנסחרות בנסד"ק ובבורסה לניירות ערך בתל-אביב
יעשו ירידה משמעותית .
אני טוען שבמידע ולא יקבל תגובה בנושא ממנכ"לית חברה 012 סמייל תוך 3 ימי עסקים אני מתחייב לפנות לגורמים הנדרשים שראשיים ומחויבים לבטל את רישיון החברה .
אני מבטיח שעותק של המכתב זה ומקרים נוספים שהיו ישלח ל:
 אבי גבאי - מנכ"ל בזק
 איתן אבריאל – מייסד ועורך דה מרקר
 משה גביש – יו"ר רשות השידור
 יוחנן צנגן - מנכ"ל רשת חברת תקשורת
 שיראל גטומן-עמירה - ממונה על התאגידים ברשות לניירות ערך
 זקן דוד – כלכלן בכיר בנק ישראל
 ניסן אודי – ממונה על התקציבים משרד האוצר
 ידין ענתבי – ממונה על שוק ההון משרד האוצר
 רונית קן – ממונה על ההגבלים העסקיים
 גליה מאור – מנכ"לית בנק לאומי
 יוסי דאובר - דירקטור בנק הפועלים
 אלעד ז'אק – יו"ר הבנק הבינלאומי
 אלי יונס – מנכ"ל בנק מזרחי טפחות
 דני עוז – CFO בנק הפועלים
 איתן רף – יו" ר בנק לאומי ונשיא אגוד הבנקים
 דן קולר - משנה למנכ"ל ממונה על חטיבת ניהול סיכונים
 אסתי פרידמן - מנכל"ית חטיבת כלל מימון ואשראי
 רון גוטלר – יו"ר דירקטוריון חברת נייס

בנוסף עם המכתב הזה אני מודיע על הפסקת שירותים שהייתי מנוי מ 29/03/2007
FAX 2 MAIL / WEB 2 FAX / תיבת מייל 012
דניס פרקר , לקוח לשעבר של 012 סמייל
נייד 0545.435.470
פקס 153.545.435.470

P.S. אחרי תגובה למכתב הזה ושיחה עם מנהלת קשרי לקוחות בשם אינבל -הוסבר שנגרם לי נזק כספי שאני מעריך את הנזק כי 10000 ש"ח.הוסבר שחברה לא אחראי על שמירת מידע ולא ישלם את הנזק.
הוחלת על ידי להגיש תביעה לבית משפת השלום בפ"ת על פי מספר עבירות לפי סעיפים בחוק הגנת צרכן וחוק הגנת הפרטיות.
כספי סוג הנזק :
תשלום במיידי של הוצעות של ביטול שירות שנכון ל 30/03/2010 כי 100000 ש"ח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
כפי שציין מר פרקר, הוא בחר להעביר את נושא פנייתו למישור המשפטי ועל כן פנייתו תטופל בהתאם. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה