פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי וזלזול בוטה בלקוח. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבת 5/4/2010 11:31
התקשרתי לסמיילי והגעתי בטעות לתמיכה. את שם הנציג לא קלטתי, למרות שיתכן שהציג עצמו.
הצגתי בפניו בעיית חוסר הצלחת התקשרות לסין. השיב שעלי להתקשר ל 188, ביקשתי שיעביר אותי אליהם. נתן הסכמתו, אולם מייד הוסיף שעלי לנתק ולהתקשר אליהם ישירות.
ביקשתי שבכל זאת יעביר אותי אליהם כדי לקצר את התהליך.
בתגובה טען שאין באפשרותו. השבתי שלפני דקה הציע להעביר אותי אליהם והשיב "קודם יכולתי ועכשיו לא". עניתי שאינו דובר אמת וביקשתי את שמו. בתגובה העיף אותי מהקו.
יש לציין כי בשיחה נוספת עם אחראי משמרת התמיכה אייל, הוא העביר אותי ל188 ללא בעיה.
בחיוג ל-188 נעניתי רק ע"י מענה דיגיטלי ולא עלה בידי לשוחח עם נציג של חיוג חו"ל.
(אייל טען שאין באפשרותו לאתר כעת את הנציג שהעיף אותי מהשיחה אלא רק בעוד 24 שעות.
עוד אציין כי נסיונות חוזרים ונשנים לחייג 188 לא צלחו.
עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתו של מר קציר טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה