יחס,שירות,הונאה ויומרנות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עד לפני כשבועיים היינו מחובריםלהוט בעיסקת חבילה ומרוצים. לפני כשבועיים התקשרולביתינו נציגיי חברת 012 ובעזרת מיניי הבטחות הצליחו לשכנעני לעבוראליהם בשימוש בטלפון .למחרת ללא שיהות הגיע טכנאי וסידר הכל. שבוע לאחר השינוי קרתה תקלה במערכת [מדובר בערב חג שני] לא ע זרו התחינות ובמשך היומיים הבאים היינו מנותקים מטלפון.3 ימים לאחר החג עדיין מנותקים והאינטרנט מקרטע [הם גם ספק התוכן].דיבורים בלי סוף.נשברתי וחזרתי להוט ,[מיותר לציין שזה סודר ברגע] שיא החוצפה הגיע כשנציגת החברההתקשרה[012] וניסתה למכור לי עד שירות שיחות חו"ל. תוך כדי דין ודברים כשהבהרתי את אכזבתי עברה הנציגה לאיומים שנחוייב במלואו "על האין שירות ועלהאין תוכן" כמו שנאמר "על הדבש ועל העוקץ". פשוטאין מילים ,לאיתואר כי יסופר,גועל נפש,אםהם חברת תקשורת אז אני סוקרטס,ומין הסתם אני לא.
|
הכל מהרשימה נכון |
סוג הנזק : |
לא ביקשנו פיצוי אבל בטח לא ציפינו לעונש[החיוב במלואו] ושיעזבו אותנו בשקט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|