פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס,שירות,הונאה ויומרנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני כשבועיים היינו מחובריםלהוט בעיסקת חבילה ומרוצים. לפני כשבועיים התקשרולביתינו נציגיי חברת 012 ובעזרת מיניי הבטחות הצליחו לשכנעני לעבוראליהם בשימוש בטלפון .למחרת ללא שיהות הגיע טכנאי וסידר הכל. שבוע לאחר השינוי קרתה תקלה במערכת [מדובר בערב חג שני] לא ע זרו התחינות ובמשך היומיים הבאים היינו מנותקים מטלפון.3 ימים לאחר החג עדיין מנותקים והאינטרנט מקרטע [הם גם ספק התוכן].דיבורים בלי סוף.נשברתי וחזרתי להוט ,[מיותר לציין שזה סודר ברגע] שיא החוצפה הגיע כשנציגת החברההתקשרה[012] וניסתה למכור לי עד שירות שיחות חו"ל. תוך כדי דין ודברים כשהבהרתי את אכזבתי עברה הנציגה לאיומים שנחוייב במלואו "על האין שירות ועלהאין תוכן" כמו שנאמר "על הדבש ועל העוקץ". פשוטאין מילים ,לאיתואר כי יסופר,גועל נפש,אםהם חברת תקשורת אז אני סוקרטס,ומין הסתם אני לא.
הכל מהרשימה נכון סוג הנזק :
לא ביקשנו פיצוי אבל בטח לא ציפינו לעונש[החיוב במלואו] ושיעזבו אותנו בשקט פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ענטר, טופלה ע"י אחראית במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה