ביטול עסקה עקב אי קבלת שירות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי חבילת גלישה של 012 עם תשתית של הוט.
מהיום הראשון לא הצלחתי לגלוש, אז הזמנתי טכנאי.
לאחר ביקורים של 4 טכנאים!! במועדים שונים , ולאחר שלא הצליחו לתקן את התקלה, ביקשתי לבטל את העסקה.
התשובה של הוט הייתה: דרישת תשלום של 250 שח" קנס על ביטול עסקה.
כול ניסיון שלי ושל מחלקת שירות לקוחות של 012 , להסביר להם שהבקשה לבטל עסקה נובע מחוסר יכולת שלהם
לתת לי שירות , לא עזרו.
בנוסף, הפעם הראשונה שביקשתי לבטל עסקה, זה היה לאחר 10 ימים,( ולאחר 3 ביקורים של טכנאים.)
ידוע שניתן לבטל עסקה תוך 14 יום , אך לדבוני גם זה אצלהם לא מקובל ולא ביטלו לי את העסקה.
נכון להיום, כבר חודש אני ללא אינטרט, ללא יכולת להיכנס לתיבת דוא"ל , ללא יכולת לתקשר עם המשפחה ( נכון, רק דרך שיחת טלפון, שעולה כסף)
עם כל סיבוכים שדבר כזה בזמנינו יכול לגרום.
אבקש , אם כן, את התערבותכם בנושא.
בתודה מראש.
|
|
|
|
|