|
|
|
|
|
|
ניתוק משירות |
נושא התלונה: |
scurv מנשה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 11 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי להתנתק מחברת 012 סמייל , דיברתי עם שירות לקוחות העבירו אותי לקשרי לקוחות הייתי על הקו 35 דקות ובסוף הנציגה ביקשה שאמתין רגע היא צריכה לבדוק אם היא יכולה לנתק אותי מהשירות לאחר המתנה ארוכה נתיקה אותי מהשיחה
לידיעה אין ברשותי מחשב כבר שנה כך אין לי צורך באינטרנט
|
כספי |
סוג הנזק : |
אבקש אחזר כספי וניתוק מהשירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר דבורה טופלה ע"י אחראית במחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|