פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים עברנו אני והורי אשתי לשני דירות ניפרדות .יש לציין שלהורי אשתי מעולם לא היה לא אינטרנט ולא מחשב. כמובן שנעשה ניתוק מהבית הקודם בו התגוררנו. לתדהמתי גיליתי לפני כחודש שישנו חשבון אינטרנט נוסף על בית הורי אשתי שעליו אני משלם. מעולם לא הבעתי או הם הביעו כול רצון לחיבור אינטרנט שם.
בבירור שנעשה עם הוט ועם 012 הודתה חברת הוט כי לא התבצעה גלישה מאותו בית אין שם כול נקודת אינטרנט בקיר וגם לא מחשב.ב012 המשיכו להתעקש שבוצעו גלישות בשני החשבונות וזה אכן נכון אולם צחוק הגורל ששני החשבונות הותקנו על אותו המחשב באותה הכתובת בכתובת השנייה לא היה כול מחשב ולא אינטרנט. וכך יוצא שאותו מחשב גולש חוייב פעמיים על שני חשבונות .
012 יודעים שניתן לברר ששני הגלישות בוצעו מאותו מק אדרס ובכול זאת הם מיתממים ומנסים לגרום לי להישחק בשיחות חוזרות ונישנות שבהם הבעתי עד יאוש את אותם הדברים למעלה משנה שילמתי חשבון נוסף . אגב מאוד ייתכן שהחשבון הנוסף הוצג לי בשיחה של מבצע ובה נתנו לי את הרושם של שידרוג החשבון הקיים למהירות גבוהה יותר . בכול אופן מה שנעשה על ידיהם אין לו שום ביטוי אחר מלבד גניבה ואני פשוט מציע לכול אדם המדבר עימם לוודא היטב את כול הפרטים שנקלטו אצלם לגבי התחברות או שינוי חשבון. ואולי אף יותר שלא לבצע שום עיסקה טלפונית אלה רק מול נציג שירות מטעמם. החברה נהגה בטיפשות כשלא הודתה בטעות והחזירה את הכסף הגנוב כתוצאה מכך אני עצמי לעולם לא אתחבר אליהם שוב וכן אמליץ גם לכול מכרי צחוק הגורל הוא שהתחברתי לחברת אינטרנט אחרת מתוך מחשבה שהמנוי שלי עוד מעט מסתיים והנה מסתבר שיש לי עוד מנוי אצלהם לתקופה של עוד שנה וכך יוצא שאחרי סיום מנוי אחד אני שוב "נהנה" ממנוי כפול.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י ציגת מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה