פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים שנתיים לאחר בקשת הניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש, בחודש מרץ 2007 עברתי דירה וביקשתי להתנתק מהאינטרנט, מאז ועד היום בדירה החדשה לא נזדקקתי לאינטרנט מכיוון שאין לי מחשב.
ב-012 סירבו להיענות לבקשתי למרות פניות חוזרות ונשנות, ולבסוף קיבלתי מנציגכם אפשרות להקפאה – עד הודעה חדשה, עד אשר יהיה לי מחשב ואוכל להשתמש באינטרנט. נאמר לי שכשארצה לחזור עליי להתקשר ולבטל את ההקפאה.
יש לציין שבינתיים אני משלמת להוריי את הוצאות החיוג לחו"ל, שוב של 012, זאת מכיוון שכבר נתתי את כרטיס האשראי שלי עבור האינטרנט. על שום כך, כשראיתי כי יש חיוב של 012 סמייל הנחתי שזהו חיוג לחו"ל שהוריי עושים שימוש בו (איני גרה איתם באותו בית ואין לי מושג כמה הם מדברים לחו"ל).
לתדהמתי כי רבה, גיליתי כי למרות שהובטחה לי הקפאה עד הודעה חדשה, 012 המשיכו לחייב אותי מאז מרץ 2007, ללא להודיע לי מראש – תקופה של 33 חודשים!!!!! בחישוב פשוט סך כל החיובים שחייבו אותי לשווא הם 2046 ₪!!! וכל זאת למרות שמעולם לא היה לי מחשב מחובר. לא ידעתי שזה חיוב עבור אינטרנט מכיוון שכאמור אני משלמת שיחות לחו"ל להוריי וזוהי אותה חברה ללא ציון מפורש של השירות.
ניסיתי לדבר עם נציגיכם בטלפון, ההצעה שניתנה לי הייתה כי אקבל החזר של 300 ₪, הצעה עלובה ובזויה ללא כל ספק. על מה ולמה עליי לשלם סכום של כ-2000 ₪ עבור שירות שנאמר לי כי אותו ניתקו ואותו לא קבלתי??? ואני מבקשת לקבל את הכסף חזרה. חיוב כרטיס האשראי שלי הוא מעשה נלוז וחסר כל הגינות. אני דורשת לקבל את הכסף חזרה, ואלחם על כך עד טיפת הדם האחרונה.
עוגמת נפש+ סוג הנזק :
החזר כספי של הכסף שנגנב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה