פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות ופיצוי מ 012 בשל הטעיית הלקוח. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
האצ"ל 53, ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנה במרץ 2009 בעלי עשה מנוי לאינטרנט של 012.
מנוי זמני לתקופה של חצי שנה, 012 היא הספק ובזק היא התשתית.
אותה נציגת שרות שעשתה לבעלי את המנוי, לא טרחה לספר לו שאם מתחברים לתשתית של בזק הוא יחוייב בתשלום חודשי קבוע בס"כ 25 ש"ח בגין תשתית האינטרנט.
ובמידה שהוא מתחבר לספק של הוט זו היא תשתית בחינם.
ובנוסף היא
כבלה את בעלי לעסקת חבילה בשם "בנדל" שהיא חבילה לשנה בלי יכולת התנתקות.
כעבור חודשיים נותק הטלפון בביתנו, התקשרנו ל012 כדי לבדוק את העיניין, ואחת הנציגות אמרה שבזק הם האחראים על הניתוק וזו לא בעיה שלהם.
התקשרנו לבזק ונדהמנו לגלות שכביכול היינו אמורים לשלם להם שתי תשלומים על תשתית האינטרנט ובגלל שלא שילמנו הקו נותק עד אשר נשלם את החוב.
בזק רצו מידיית הוראת קבע לחשבון הבנק בכדי שיוכלו כל חודש למשוך כסף מהבנק.
כמובן שלא הסכמנו ובקשנו שישלחו לנו חשבונית בכדי שנשלם בדואר.
בחודש מרץ 2009 נדרשנו לשלם 99.97 ש"ח בגין התקנת קו טלפון, כשכבר היה לנו בבית קו טלפון.
בחודש מאי 2009 נדרשנו לשלם 50.02 ש"ח תשתית אינטרנט
בחודש יולי 2009 נדרשנו לשלם 50.39 ש"ח תשתית אינטרנט
בחודש אוגוסט 2009 נדרשנו לשלם 75.53 ש"ח תשתית אינטרנט + ריבית פיגורים כשהתקשרנו לברר מה זאת אומרת ריבית פיגורים בזק ביקשו שנעשה הוראת קבע בכדי שלא נצטרך לשלם ריבית פיגורים.
אחרי ברורים לא נעימים האחראי ויתר לנו על הריבית ונדרשנו לשלם 45.24 ש"ח
בחודש אוקטובר 2009 נדרשנו לשלם 63.05 ש"ח תשתית אינרנט + ריבית פיגורים.
בחודש דצמבר 2009 נשלח לביתנו מכתב המאיים בהעברה לטיפול משפטי במידה ולא נשלם חוב בס"כ של 50.39 ש"ח
עלי לציין שבזק לא תמיד היו שולחים לנו חשבוניות בזמן וכל פעם כשהתקשרנו לברר על מה הריביות או העברה לטיפול משפטי בזק רצו הוראת קבע מיידית.
בחודש מרץ 2010 נדרשנו לשלם 150.38ש"ח
כשהתקשרנו ל012 לברור עיניין התשלומים עם בזק הם הסבירו לנו שחבילת בנדל היא חבילה שבה אנחנו מחוייבים גם ל012 וגם לבזק, אבל אם היינו מתחברים לספק של הוט לא היינו מחוייבים להוט כי הספק של הוט בחינם.
את זה לא טרחה לספר לנו נציגת השרות שסגרה לנו את החבילה.
כשרצינו להתנתק עוד התברר לנו שאנחנו מחוייבים לשנה.
ואין ביכולתנו להתנתק אלא אם כן נרצה לשלם קנס, הקנס הוא התשלום הקבוע ל012 כפול החודשים שבהם לא נהיה מנויים ל012.
התקשרנו היום ב18/04/10 בקשנו שינתקו אותנו משום שנגמר לנו המנוי ו012 מורחים אותנו בזמן הם רוצים לברר את העיניין ולחזור אליינו עם תשובה.
אני חושבת שזאת חוצפה שגם לאחר תום המנוי 012 לא מוכנים לשחרר אותנו מכבליהם אנחנו כבר עייפים מהטרטרת הזאת.
יצאנו בנזק בסכום הקרוב ל500 ש"ח, תשלום לבזק אשר לא עלה בדעתנו שנצטרך לשלם.
סך הכל רצינו אינטרנט של 012 ולהיות מחוייבים רק ל012, לשלם רק ל012 .
נגרמו לנו עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר והכי חשוב בזבוז כספי.
היה לנו מאוד קשה לשלם לשתי החברות
ברצוני לציין שכל השיחות עם 012 ובזק מוקלטות ולכן אני בטוחה בתלונה.
ניתן כיום לברר הכל ולשמוע את ההקלטות.
אודה לכם מאוד מקרב לב אם תוכלו לברר את העיניין ואף להוציא פיצוי מ012 על כל הטרטרת והסחבת אשר עברנו.
בת-אל סוסונוב















כספי סוג הנזק :
החזר כל ההוצאות ששולמו לבזק. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פיתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה