פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום חודשי מלא במשך חודשים גם לאחר ניתוק מהחברה נושא התלונה:
ברוך עמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עד לאחרונה היינו מחוברים לאינטרנט של חברת 012. לא היינו מרוצים מעולם מהשירות או מהמוצר עצמו, וכשביקשנו להתנתק לפני תום תקופת ההתחייבות, חויבנו לשלם את מלוא המחיר של קבלת השירות (29.90 שח לחודש) כקנס יציאה, וזאת בניגוד לחוק הקיים כיום.

משהסתיימה תקופת ההתחייבות, ביקשנו להתנתק באופן מסודר, ולבסוף (ולא מבלי לעבור טרטור מיותר), נענינו בחיוב. הניתוק הרשמי, על פי התיעוד שברשותנו (מס' פנייה לחברה - 40755602. שם הנציגה היה מורן) היה ב-17.01.2010, כאשר החל מאותו היום התחלנו להשתמש בשירותי האינטרנט של ספקית מתחרה.

כעבור למעלה משלושה חודשים הבחנו שהחברה עודנה מחייבת אותנו בתשלום חודשי, וזאת על אף שביקשנו להתנתק! פנינו בשנית לחברה ב-07.04.2010 (מס' פנייה 41840711. שם הנציג היה סאמר), וקיבלנו הבטחה לזיכוי על החיובים הקודמים בסך 76 שח ובנוסף הבטחה כי המנוי יבוטל לאלתר. נציג השירות טען כי המדובר היה בטעות טכנית...

כעבור חודש נוסף (מאי 2010), גילינו שלא זו בלבד שהזיכוי המובטח טרם התקבל, אלא שהחברה המשיכה לגבות מאיתנו תשלום חודשי מלא, כאילו מעולם לא התנתקנו.

בטרם נפנה לאמצעים משפטיים, רצינו להעלות את התלונה לאתר על מנת לקבל סיוע ולהתריע בפני לקוחות נוספים מפני תעלוליה של החברה, אשר סבורה כנראה שהעובדה שברשותה פרטי כרטיס האשראי שלנו, מקנה לה רשות לעשות בכספינו כרצונה.

תודה רבה,
עמית ועומר
עוגמת נפש ובזבוז זמן מיותר סוג הנזק :
החזר כספי מלא של 120 שח ופיצוי על עוגמת הנפש ועל הטרטור המיותר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גב' ברוך טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם בכל עת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה