שירות גרוע, מירמה והבטחות שב |
נושא התלונה: |
שבת 01 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע שאת נפש משירות שאני קבלתי מחברת 012.
במשך שבוע מספר שעות כל יום אני ביליתי עם טלפון ליד האוזן. זה עלה לי בהמון זמן המתנה, שיחות ריקות עם נציגים של שרות לקוחות ותמיכה טכנית, עם חברת 012 ועל כל זמן המבוזבז אני גם שלמתי כסף.
והכל בגלל שרות גרוע ורשלנות מרושעת של עובדיכם.
לפני שבוע פנה אלי טלפונית נציג בשם מישל עם הצעה לשדרג קו האינטרניט שלי ל-10 MB והורדת המחיר תמורת התחייבות לשנה. עסקה משותפת עם "בזק", בטכנולוגיה NGN
הסכמתי, חיכיתי בסבלנות שלושה ימי עבודה ואחר כך התחלתי להתעניין בהתקדמות העסקה.
כאמור בזבזתי זמן, עצבים וכסף על סיפורי סרק וכל מיני בירורים ובדיקות-הכל על חשבוני.
"בזק" מצביעה על "012" ולהפך, כולם מבטיחים שיהיה טוב תוך כמה שעות (כנראה כוונה שהם כבר מתקפלים הביתה).
הכל, הכל היה שקר וביזבוז זמן.
היום נאמר לי על ידי נציג של בזק שבאיזור מגורי לא קיימת תשתית NGN ובכל הרעש אין ולא כלום. לא יהיה ו לא יכול להיות
לי 10MB.
שאלה: מי יפצה אותי על כל זה?
למה אותו מישל נכבד לא בדק שמה שמציע לי אי אפשר לקיים? אני חייב לשלם על זה?
למה אני חייב לשלם מחיר של עבודה גרועה שלכם ?
היום נציג תמיכה ניסה לשכנע אותי שיש לי בבית מודם וראוטר בנפרד כאשר אני כבר הסברתי לו שזה אותו המכשיר, אותה הקופסה. למה? על אי-מקצועיות שלו אני חייב לשלם?
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|