פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצעה או פנייה מצידי נושא התלונה:
קורש ליאור שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

012 הוא ספק האינטרנט שלי מזה 3 שנים.אבי בעל החשבון שאינו מבין דבר באינטרנט ביקש ממני(בנו) לבדוק את החשבונית שמגיעה למייל.לאחר בדיקה ראיתי שמחייבים אותו על שירות נוסף של חבילת "שירותי הגנה אנטי וירוס" כאשר פניתי אלייהם נאמר לי כי אין שום מסמך או חתימה קולית אשר מאוששת את אישור החבילה או שהוצע לי.פרט למלל של נציג שכתב בהערות שהוצע ואני קיבלתי.

לאור כך ביקשתי החזר כספי על החבילה אך אלו שכמובן מטילים את האשמה עליי שלא בדקתי את החשבונית.

שאליתי היא האם אנחנו זכאים לתבוע את הסכום של החבילה סכום חודשי של 20 ש"ח למשך 3 שנים.

בברכה ליאור
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הצבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה