פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לאינטרנט ללא הסכמת הלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.5.2010 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שלכם ע"מ לנתק את שירותכם אליו אני מחוייבת עד לתאריך ה-08.2010. הסיבה לניתוק הינה מעבר לדירה המחוברת זה מכבר לרשת האינטרנט. באותה שיחה הובהר לי כי הנני מחוייבת ל-18 חודשים בשל שדרוג המהירות (מ-1.5 מגה ל-2.5 מגה) שהוצע לי ב23.2.2010 ע"י לינה. באותה שיחה לא נאמר לי, ואני חוזרת - לא נאמר לי כי השדרוג כרוך בהתחייבות זו. בשיחת הטלפון שנערכה ב-5.5.2010 הובטח לי כי מנהל יחזור אלי בתוך שבועיים (לא 14 ימי עסקים אלא שבועיים).נכון ליום זה, לא חזר אלי מנהל ולא נוצר עימי קשר ע"י 012. היום, ה-18.5.2010, ערב חג השבועות, יצרתי קשר שוב עם שירות הלקוחות של 012 עם נציגה בשם איריס (מספר עובד 80768) שרק לאחר 10 דקות הסכימה להעביר אותי למנהלת שלה שהתברר כי היא אינה מנהלת אלא נציגה בכירה בשם מיכל (מספר עובד 79210) ולכן נטולת כל סמכות לסייע לי. את מיכל הייתי צריכה לשכנע במשך כ-20 דקות על מנת שתעביר אותי לסמכות שמעליה. לאחר שיחה ארוכה ומתישה העבירה אותי מיכל אל המנהלת שלה, ורוניקה (מספר עובד 76285). ורוניקה הבהירה לי כי היא הסמכות הבכירה במוקד וכי אין מישהו מעליה אולם עדיין לא היה בסמכותה להאזין לשיחת השדרוג שנעשתה עם לינה ולוודא שאכן לא הוזכרה ההתחייבות שלי ל18 חודשים עקב שדרוג המהירות. כאשר ביקשתי לדבר עם בכיר שיוכל להיענות לפנייתי הובהר לי כי אין בכיר מעליה עקב ערב חג השבועות. ורוניקה הבטיחה כי מנהל יוכל לחזור אלי רק בתחילת השבוע הבא (היום הוא יום שלישי) כאשר יום חמישי הינו יום עבודה לכל דבר ועניין. למותר לציין כי השבועיים שהוקצבו ע"י שירות הלקוחות בתאריך ה-5.5.2010 כבר יפוגו עד ליום ראשון, שלא לדבר על העובדה ששירות לקוחות אמור לפעול לטובת לקוחותיו מהר יותר מאשר שבועיים ימים בהם אני עדיין מחוברת לשירות ממנו אני מעוניינת להתנתק.
לסיכום: 1. כפו עלי התחייבות אליה לא התחייבתי ועלי לעבור שבעה מדורי גיהנום ע"מ לדבר (בתקווה) עם מישהו בעל סמכות לטפל בעניין זה.
2. עברתי לדירה בה כבר יש מנוי לאותה חברה - ועדיין, 012 מסרבים לבטל לי את המנוי על שירות עליו אני משלמת להם.
3. המערכת של 012, מבחינתי, הינה מערכת המיועדת להתיש את הלקוח. היה עלי להסביר את תלונתי ולספר את כל הסיפור לכל נציג שעלה מולי. אין תיעוד שעובר מנציג לנציג ולא ניתן לדעת עם מי ניתן לדבר ע"מ לקבל את השירות הרצוי.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של המנוי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפניה טופלה לשביעות רצונה של הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה