פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על 2 משתמשים + חבילה שלא ביקשנו וטיפול גרוע בבעיה נושא התלונה:
ז'מצי אסתר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!!
אבקש שתעזרו לנו בבעיה שיש לנו עם 012...

מס' לקוח: 206092904, לקוח: אסתר ג'מצי

בעיה 1:
מופיע על החשבון של אמא שלי 2 יוזרים שהיא משלמת עלהם עם 2 התחייבויות...
1) עם התחייבות עד 16/3/11.
2) עם התחייבות עד 10/5/11.

היוזר ה 1 נודע לנו על קיומו רק לאחרונה...וכנראה שאמא שלי שילמה על 2 יוזרים לחינם...ועוד מחייבים אותה להמשיך לשלם את שנהם עוד שנה..
כי אין סיבה שנבקש מ 012, 2 יוזרים שיש לנו רק מחשב אחד בבית...כנראה שחלה כאן טעות...
היוזר היחידי שאנחנו משתמשים בו הוא mgamgi, ואת השני אין לנו מושג מה זה..ומי ביקש אותו? בשביל מה, איך, מתי?


בעיה 2:
בנוסף על כך לפני כחודשיים פנתה אליי נציגת מכירות (עוד לפני שגילינו שאנו משלמים על 2 יוזרים)
ואמרה שנגמר לי ההתחייבות ב 012 על mgamgi ואם אני רוצה שתעשה לי איזה מבצע משתלם יחד עם הוט ותעלה למהירות של 2.5 מגה...בתשלום של איזה 80 שקל ביחד...
אמרתי לה שיש לנו טריפל בהוט..והיא אמרה שאין בעיה והיא תסדר הכל...
לבסוף מסתבר שבגלל שיש לנו חבילת טריפל בהוט...היא לא יכלה לממש את החבילה..ועל דעת עצמה או החברה פשוט שינו לי רק ב 012 את החבילה ל 2.5 בלי הוט..עם חיוב של 45 שקל...
ואני שואל איך אפשר להתחייב לחבילה משותפת עם הוט..שלבסוף רואים שזה לא אפשרי ולבד הם משנים לי את החבילה למה שנוח לחברה ואפילו בלי לעדכן את הלקוח, שהחבילה לא התממשה עם הוט בגלל הטריפל, או שהעבירו אותי לחבילה של 2.5 רק ב 012 ב 45 שקל לחודש... (שינו למשהו אחר בחיוב אחר)
(למרות שבתכלס יש לי 1.5 הריי בהוט לא התשנה דבר)...האם ההתחייבות עדיין תקפה?
התחייבתי לחבילה משותפת עם הוט לא לחבילה כזאת..ולמה לא עדכנו אותי במה שנעשה בסוף?!


בעיה 3:
אמא שלי שילמה עד עכשיו את החשבון עם כרטיס האשראי, אבל לפני כחודשיים אבד לה הכרטיס ועשתה חדש, ולכן החיוב דרך הכרטיס לא יכול להתבצע...לפני כחודש היה לנו חוב של 140.8 שקל...
וב 11.5 אמא שלי הלכה לדואר שילמה ופיקססה להם...והתקשרנו למוקד ואמרו שהתקבל ויעדכנו...וגם במהלך החודש שדיברתי איתם אמרו שזה מעודכן אצלהם והכל יסתדר...
ולמעשה עכשיו קיבלנו שוב הודעת חוב גם על ה 140.8 שקל שהיה לפני וגם על החודש הקיים 87.30 ש"ח (של ה 2 יוזרים שאמא שלי מתעצבנת שצריכה לשלם לחינם, כי 1 מהם לא ביקשנו, וה 2 לבסוף עשו לנו חבילה אחרת מימה שביקשנו המשותפת עם הוט), שזה בסה"כ חוב 228.13 ש"ח...

אני לא מבין איך לא עדכנו בסוף ב 012 ששילמנו את ה 140.8 חודש שעבר...
למרות שכשדיברנו אמרו שקיבלו וזה מעודכן...אין תיאום בינהם?!
ולמה אמא שלי צריכה לשלם עכשיו כל חודש על 2 יוזרים...ומסלולים שלא ביקשתי...
אמא שלי גם לא רוצה לעדכן אמצעי תשלום עד שלא תפתר כל הבלאגן המורכב הזה שנוצר...

ובשירות לקוחות אין עם מי לדבר,...יש חוסר תאום...
לא מוכנים לעזור בבעיה של ה 2 יוזרים..ועם החבילה ששינו שבעצמם..
מחייבים שנשלם את החוב למרות שכבר שילמנו ופקססנו..
אמא שלי ואני מיואשים כבר...
אמא שלי בוכה, מתעצבנת וממורמרת...
רוצה לעבור חברה אחרת..לא משנה מה יקרה..
ואומרת שהכסף לא שווה את העצבים מהחוסר יחס וזלזול שנגרם לנו..

אבקש שתעזרו לנו בבעיה של התשלום, ה 2 יוזרים שיש לנו לחינם ולא יודעים על קיומו של 1 מהם, והחבילה שלבסוף נוצרה לנו ללא הוט..ועוד בהתחייבות של 45 שקל לחודש..שלמעשה התחייבנו לחבילה אחרת משותפת עם הוט....

אשמח לתשובה מהירה...

בתודה ואמשך יום טוב
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, ביטול משתמש אחד, ומתן חבילה הוגנת פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה