פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מנוי של 012 מזה כבר 6 שנים אשר פעיל בשיחות לחול ע"י קו של בזק,
התקנתי קו נוסף של הוט אשר רשום על אותו שם , מס' זהות , כתובת , ואופן תשלום .
לתומי ביצעתי שיחות לחול כהרגלי דרך 012 בקו ההוט בידיעה מוחלטת כי אני לקוחה קבועה שלהם ותמיד מקבלת את אותם תעריפי דקת שיחה ,
אך להפתעתי גיליתי שחוייבתי במחיר מלא, שהוא 2 ש"ח לדקת שיחה !!!במקום התעריף אליו אני רגילה מזה 6 שנים שהוא 25 אג' לדקת שיחה .
הייתי בטוחה כי זה בוודאי ברור מטבע הדברים שיהיה לי את אותו המחיר אשר אני משלמת כיוון שמדובר באותם פרטי לקוח ! שהרי לא ייתכן כי מדובר במישהו אחר עם שם זהה לשלי , כתובת זהה לשלי או מס' זהות זהה לשלי !!!
כאשר ביקשתי לשוחח עם נציג בכיר ( לאחר 7 שעות מהשיחה עם הנציג בטענה שהוא עסוק)
אמר לי הנציג הבכיר כי האשמה מוטלת על חברת הוט ואם אני רוצה אני מוזמנת לבקש מהם את הזיכוי ,
כמובן שבחברת הוט אינם הבינו כלל במה מדובר מהסיבה הפשוטה שאינם מפעיל בינ"ל !
הסברתי זאת למנהל ששוחח עימי מ-012 והוא הציע פתרון נוסף ,
שלאחר חיוב של 800 ש"ח שכבר חוייבתי ללא התרעה או עדכון טלפוני ( מה שהם יודעים לעשות היטב כאשר זה משרת את האינטרס האישי שלהם )ייתן לי פיצוי עתידי על דקות שיחה לחול באופן עתידי ולא יחזיר לי את הפרש החיוב שלא הייתי אמורה לשלם מלכתחילה בטענה חד משמעית "שאנחנו חברה רווחית " לדבריו .
הסברתי לו כי עלי לקבל את התעריף המגיע לי אשר רשום על שם כרטיס הלקוח שלי וכי 2 ש"ח לדקת שיחה זה מופרז !
לאחר שהבנתי כי אינו מתכוון לבוא לקראתי ביקשתי את מי שמעליו ,
תגובתו היתה : " קחי בחשבון שמי שמעלי יבטל לך את הפיצוי שאני הצעתי לך " !!!
כנראה שהתרגז על כך שלא סופקתי בפתרונו .
איני מבינה מדוע אין באפשרותי לסמוך על חברה גדולה וידועה שתמשיך להעניק לי את המחירים שתמיד נתנה לי על כרטיס הלקוח שלי והובטחו לי !!!
שהרי זה פרטי לקוח זהים לחלוטין כאשר מעלים את שמי במסוף שלהם !
אז מודע קו אחד זכאי למחיר קבוע ואילו הקו השני לפי מחיר מלא ???
אנא עזרתכם , אני חסרת אונים והם לאומת זאת אינם נותנים מענה , זורקים את האחריות על חברת הוט אשר אינם רלוונטים כלל ולא מוכנים להעניק לי את תעריף השיחות אשר הובטח לי מזה 6 שנים !

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על הצעת מחיר אשר הובטחה לי ! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה