פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא הוגנת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כחודשיים ביצעתי ניוד קו עבור אימי מ 012 לבזק
לאימי הייתה תוכנית מספר שנים ב 012 עבור שיחות פנים ארציות משולב בשיחות בין לאומיות

כשביצעתי את ניוד הקו, נאמר לי על ידי נציג השירות של 012 שעלי לקחת תוכנית אחרת משום שהתכנית המשולבת הלא רלוונטית ואכן בחרתי במעמד אותה שיחה בתכנית חדשה של 18 ש"ח עבור 200 דקות ועוד 9 אגורות לכל דקה נוספת

במקביל פניתי לבזק לבצע את הניוד. מכיוון שלבזק יש בעיה במרכזיות מסוימות (לטענת בזק זה קרה לא מעט פעמים בעבר) הניוד בפועל הוא וירטואלי - כלומר בזק מספקים קו חדש (03-XXXX) ואת המספר 072-XXX הופכים לקו וירטואלי שמתיישב על אותו קו בזק ושיחות נכנסות מגיעות אליו (משני המספרים הנ"ל) - אולם שיחות יוצאות נעשות ממספר הבזק בלבד

לפני כשבוע קיבלנו חשבון טלפון מבזק ובו חיוב של 207 ש"ח לפני מע"מ על שיחות בין-לאומיות
מבירור עם 012 מספר שהחיובים הם עבור לקוח מזדמן שכן לא ידענו אותם על מספר הבזק החדש שממנו יוצאות השיחות בפועל וזאת למרות שאנחנו לקוחות וותיקים שלהם
עשיתי שיחה עם 012 שהעלו את בזק על הקו - ושתי החברות התנערו מאחריות

1. לטעמי - אם זוהי בעיה ידועה של מרכזיות בזק - 012 היו צריכים לידע אותי במעמד ההצטרפות לתכנית השיחות ולבקש שאעדכן אותם במספר בזק החדש במקרה שיש כזה (והרי זו היתה בדיוק אותה שיחה שבה אמרתי להם שאני מנייד את המספר עליו הולבשה התכנית לבזק
2. לטענת 012 (שוחחתי עם 4 נציגי שרות ועם אחראי שרות) - זו פעם ראשונה שהם שומעים על בעיה כזו (לטענת בזק זה דבר שקרה פעמים רבות)
3 לדעתי גם אם בזק לא ידעו כראוי את 012 ו/או אם 012 צודקים מבחינה משפטית טהורה- אני מרגיש שיש כאן חוסר הגינות כלפי מכיוון ש 012 "קונסים" אותי בתשלום של בערך פי עשר ממה שהייתי משלם אם הייתי מידע אותם על המספר החדש - אין ל 012 עלות גבוהה יותר על השיחות מחד גיסא ואני כן לקוח ותיק שלהם מאידך (לקוח שמאמין כי הוא מכוסה על ידי תוכנית שיחות)
4. עובדה ש 012 הציעו לי זיכוי של 50% (שלא מספק אותי וסירבתי להצעה זו) - מראה שיש איזושהי סימפטיה והכרה בטעות
5. למרות שבזק הסבירו לי שיהיה קו וירטואלי - בזמן ניוד המספר של 012 כקו וירטואלי- הם אמרו לי מפורשות שזה לוקח מספר ימים מכיוון שהם צריכים לעשות זאת מול הלקוח ולכן צריך להיות ל 012 הגיון פשוט לבצע את השיוך בעצמם (לפחות מן ההגינות שיידעו אותי כלקוח שלהם שעלולה להווצר סיטואציה בעייתית ושאדאג ליידע אותם במקרה שכזה)


כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה