|
|
|
|
|
|
לא מצליח להתנתק משירות האינטרנט שלהם. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח אינטרנט של 012 כבר כמה שנים, לאחרונה גיליתי שהם גובים ממני דמי שימוש חודשיים גבוהים מאד ביחס למתחרים והחלטתי שאני רוצה להחליף ספק אינטרנט.
אני כבר שבוע מנסה להתנתק ללא הצלחה אני כבר ממתין על הקו כ 180 דקות במצטבר
ללא מענה ממחלקת שימור לקוחות.
אני פשוט מיואש ולא יודע מה לעשות, אין לי עם מי לדבר וכל פעם מעבירים אותי אני ממתין כחצי שעה ואז השיחה מתנתקת.
מהלעשות?
|
התנתקות מהשירות שלהם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר אלוני טופלה ע"י נציגת מחלקת קשרי הלקוחות של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|