פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש אינטרנט ע"פ דעת 012 סמייל אינטרנט זהב ושימוש בכרטיס האשראי שלי נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בדיוק לפני שנה מהיום ביקשתי להתנתק מאינטרנט זהב בגלל שאין לי מחשב בבית, אותו נציג שדיברתי איתו אמר לי שעלי לשלם קנס יציאה מאוד גבוהה, ולכן כדאי שאני יוריד את מהירות האינטרנט וכך אני ישלם רק 39 ש"ח כל חודש במשך שנה שלמה גם אם אין לי מחשב בבית, הסכמתי והכנסתי תזכורת לנייד שלי שבעוד שנה בחודש יולי אני יתקשר בכדי לבטל, ביום חמישי בתאריך 15.7 התקשרתי אליהם ודיברתי עם נציגה בשם ימית וסיפרתי לה את כל הסיפור, אותה נציגה אמרה לי שבחודש מאי אחד הנציגים שלהם התקשר אלי וחידש לי את המנוי, הסברתי לאותה נציגה שאין מצב שחידשתי מפני שאין לי מחשב בבית כבר שנה שלמה , אותה נציגה העבירה את הטיפול הלאה ואמרה שיתקשרו אלי ביום ראשון מפני שיש שיחות מוקלטות ששם אני דיברתי עם אחד הנציגים בחודש מאי, יום ראשון חלף עבר ולא קיבלתי שום שיחת טלפון, היום לקחתי יוזמה והתקשרתי אליהם ודיברתי עם נציגה בשם אורטל, שהיא לא ידעה איך לפתור לי את הבעייה , ביקשתי אחראי מעליה ואחרי המתנה של חצי שעה קיבלתי סוף סוף אחראי בשם אייל, סיפרתי לאייל את כל הסיפור וביקשתי ממנו להתנתק ומייד ושאני רוצה לשמוע את ההקלטה שאכן אישרתי לחדש לי את המנוי, אותו אחראי בשם אייל אמר לי שאין הקלטה מתועדת אלא שיש תיעוד במחשב שדיברתי עם אחד הנציגים שלהם ושאני מסרתי להם את 4 ספרות האחרונות של הכרטיס האשראי שלי , אחרי שאיימתי עליהם בתביעה משפטית שזה גנבה מצדם שהם משתמשים בכרטיס האשראי שלי ללא רשותי , נאמר לי פתאום שמי שדיבר איתי לגביי החיוב זאת חברה כל שהיא שהם עובדים איתם, ביקשתי את שמה של אותה החברה , הוא לא היה מוכן בשום אופן להעביר לי פרטים על אותה החברה, אותו אחראי אמר לי שהוא מוכן לבוא לקראתי ולהוזיל לי את מחיר, שאלתי את אותו בחור אם הם צוחקים עלי , כי אין לי מחשב ואני לא מחוברת לשום ספק ולשום חברה , הם לא מוכנים בשום אופן לבטל לי את המנוי אשר לא עשיתי בכלל , ואני לא חתומה על כלום , ואין הקלטות , אני מבקשת את עזרתכם בעיניין כי זאת גנבה , משהוא משתמש לי בכרטיס האשראי בלי רשותי , בבקשה מכם מה עלי לעשות?
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לבטל ובמיידי את המנוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה