פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
012 משקרים ללא הפסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויהב012. יש לי שני מנויים לבני שגר איתי. הבן היקר שלי ראה כי קשה לי כלכלית ואז רצה בסך הכל לעשות שהתשלום ירד מהחשבון שלו ל-012 ביקשו שיפקסס את הטופס חתום על ידי הבנק וכך עשיתי פיקססתי וטענו שלא קיבלו ושוב ושובושוב ושוב פיקססתי בכל פעם לא קיבלו למרות שאצלי במשרד הפקס תקין ומוציא אוקיי בסופו קיבלה הפקידה רק ביקשתי שתשלח אלי פקס או למייל שהתקבל אצלה (כמובן שרק פינטזתי שתעשה זאת)לאחר חודש קיבלתי מכתב שלא עדכנו אותם ואין אצלהם טופס בנקאי מאיתנו. ביקשתי מהם לשלם עד עכשו מה שצריך אני מתנתקת כאזרחית טובה אני אשלם עד כאן מה שמגיע ואז מנהלת דיברה איתי ואמרה שאני צריכה לשלם קנס על היציאה מ-012 . אחר כך טילפנה פקידה ואמרה בטח הטופס ביד שלי כך יוצא שהמנהלת שיקרה ואמרה אין כלום אצלי באותן דקות הפקידה עם הבן שלי אמרה אצלי יש את הטופס אני לא מתכוונת לשלם מוכנה לעמוד לפני שופט שיגיד לי שזה נורמלי הארנרגיה העצבים שהחב' הזאת עושה לאזרח אשמח לשמוע את חוות דעתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצבו שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה