פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות ותביעות סרק חוזרות ונשנות בטענה לחוב שלא קיים לחברת 012 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה תקופה ארוכה חברת 012 מטרידה אותי בנוגע לתשלום חוב לא הגיוני לאחר בקשה לניתוק ההתקשרות מהחברה.

ההטרדות החלו כשנה בקרוב לאחר ששילמתי לחברת 012 את כל החיובים שנדרשו באופן מסודר ובמועד בגין השרות שקיבלתי עד שהחלטתי לממש את זכותי לסיום ההתקשות עם חברת 012 באופן מסודר בהודעה ברורה ומפורשת לנציג שרות של חברת 012 שאני מבקש להפסיק את ההתקשרות וקבלת השרות.
אציין שתנאי ההתקשות ביני לבן חברת 012 היו ללא כל התחיבות לתקופת זמן כהתניה מצידי להמשך ההתקשרות. אישור זה ניתן לי לאחר שנציג השרות קיבל אישור ממנהל להמשך השרות ללא ההתחייבות.

לאחר שדרשתי לבטל את ההתקשרות בשיחה עם נציג שרות של חברת 012 במספר פניות טלפוניות, תהליך שכמעט בלתי ניתן ליישום (אפרט בהמשך*) הודעתי לנציג של חברת 012 שאני דורש לנתק מידית את התקשרות האינטרנט עם חברת 012 באופן מידי וזאת לאחר מספר שיחות בהפרשים של יומיים בקרוב וזמן המתנה של מעבר ל - 14 יום, בהם נציג השרות התחמק בשיטתיות מטיפול בבקשה בסיסית לבצע ניתוק התקשרות. כמו כן, הודעתי שהיות ומתעלמים ממני אפסיק את אמצעי התשלום לאחר גביה מסודרת מצידם של התשלום האחרון.

*אציין ואדגיש שתהליך הבקשה לסיום ההתקשרות נתקל בקושי רב מאוד ומייגע, ברגע שביקשתי לבצע סיום התקשרות למנוי מהנציג שאחראי לטפל בנושאים של סיום התקשרות נעניתי באופן הבא ובצורה שיטתית, ש"לא ניתן לבצע פעולת ניתוק נדרש אישור מנהל", "יחזרו אליך ממחלקה אחרת שרק היא מתפלת בנושא", "תשאיר טלפון יחזרו אליך כי לא ניתן לנתק סתם כך לקוח" דרשתי לדעת מתי יחזרו אלי ונעתי שלא ניתן לדעת ושזה תלוי במחלקה.
התשובה חזרה על עצמה באופן מאוד שיטתי עם תירוצים שונים ומתחמקים. לאחר מספר פניות בהם התשובה הייתה מתחמקת באופן שיטתי עם תירוצים שכרגע יש עומסים מאוד גבוהים ולא ניתן להמתין גם כשביקשתי להמתין.
לאחר זמן המתנה של שבועיים מהשיחה האחרונה לאחר שהבנתי שמתעלמים ממני וסוחבים אותי בצורה שיטתית, פניתי ל 012 פעם נוספת בבקשה לנציג שרות שאחראי על נושאי שינויים והפסקת התקשרות שאני דורש לבטל את ההתקשרות מידית. הנציג השיב אין ביכולתי לעזור תתנתק.

ניתן לבדוק זאת ללא כל בעיה בשיחה למוקד השרות שאחראי על שינויים והפסקת התקשרות במספר 072-2009210 בבקשה פשוטה " אני מעוניין להתנתק".

למרות ההודעה שמסרתי לחברת 012 בדבר דרישתי לסיום ההתקשות ובנוסף לכך שחברת 012 ידעה במפורש שאני אפסיק את התשלום לאחר גביה מסודרת מצידם של התשלום האחרון, חברת 012 בחרה להתעלם מדרישתי לניתוק השרות ולהמשיך לטעון לחיובים בעבור שרות שביקשתי להספיק לקבל.

לא ברור מדוע חברת 012 בחרה בכוחניות להתעלם מדרישתי להתנתקות מהשרות בידיעה שדרשתי לסיים ההתקשרות ויתרה מכך לאחר שהודעתי על ביטול אמצעי התשלום ושילמתי בגין כל תקופת השרות.

פנייה טלפונית של חברת 012 בנוגע לחוב הגיע אלי לאחר תקופה מאוד ארוכה (שנה בקירוב) לאחר שפניתי וביקשתי להתנתק מהשרות. כל אותה תקופה לא קבלתי מחברת 012 שום הודעה, מסמך או מכתב שקיימת בעיה כל שהיא.
לאחר הסבר לנציג מטעם 012 בדבר הודעתי על התנתקות לאחר שביצעתי תשלום מסודר של כל החיובים עד המועד בו בקשתי להתנתק, נתקלתי באטימות והתעקשות לגבות ממני סכומים לא הגיוניים וברורים על תקופה ושרות שלא ביקשתי ודרשתי להתנתק.

גם לאחר שהסכמתי בשיחה מתוך רצון טוב לשלם סכום של מספר ימים ביחס לסכום החודשי שסוכם מול 012 על מנת לפצותם כביכול על ימים מרגע הדרישה לסיום ההתקשרות ועד לזמן שבפועל לוקח לנתק את הלקוח.
למרות רצון טוב מצידי לסיים את הנושא אף שלא הייתי חייב דבר, חברת 012 סירבה להצעתי והתחילה באיומים לתביעות לסכומים שהשתנו ללא הגיון במספר שיחות שהחברה קיימה איתי .

בנוסף להתנהלות לא מובנת מצד חברת 012, חלק מהסיבות שהובילו אותי לבחור בסיום ההתקשרות. חברת 012 חייבה אותי ללא ידעתי במשך תקופה בסכומים גבוהים מהותית מהסכום שסוכם בגין ההתקשרות ללא התראה או כל הודעה מפורשת.

נכון להיום, החברה העבירה את הנושא לטיפול של עו"ד שדורש סכומים המשתנים בהפרשים שלא קשורים למציאות בין שיחה לשיחה, מטריד ומאיים בתביעות והוצאות לפועל מנסה בתחכום להוציא ממני כספים בדומה להתנהלות הקיימת בשוק עם הנחות ומבצעים. כל זאת לאחר שהסברתי באופן מאוד ברור שאין לי כל חוב ושילמתי לחברת 012 את כל החשבונות בגין השרות שקיבלתי.


מה ניתן לעשות במקרה זה של אטימות מצד חברת 012 ?

כספי סוג הנזק :
טיפול בנושא והתנצלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עניינו של מר פיטר, מטופל ע"י המחלקה המשפטית של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה