יצירת קשר מטעם נציג החברה לחדש מנוי ורמאות לשמה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך ה 3/7/10 בשעה 14:44 יצר עימי קשר נציג מטעם 012 מטעם יחידת התפעול מאחר והתחייבות שלי של 18 חודשים נגמרת ב 6/9/10 , והציע לי לחדש ל 12 חודשים נוספים בעלות של 83 ש"ח .( כיום אני משלמת 88 ש"ח )
אני שאלתי אותו האם ההנחה שאני מקבלת כלקוחה ותיקה היא רק 5 ש"ח ?!?!?
בכ"א הוא לא יכל להוריד את המחיר ואני בגלל שהייתי עם לקוחה , הסכמתי למחיר ואז הוא חזר על הפרטים וציין כי ההתחייבות היא ל 12 חודשים בסכום של 84 ש"ח .?!?!?
ואני שאלתי אותו מה זה 84 , הרגע דיברנו על 83 ש"ח , והוא ציין שזה 83.99 ש"ח (שכמובן ב 012 , 99 אגורות זה לא כסף ), בגלל שלא רציתי להתווכח ליד הלקוחה שלי , הסכמתי , אבל מאוד כעסתי עליו , ושאלתי אותו ממתי ההתחייבות מתחילה ? מה 3/7 או מה 6/9 והוא אמר לי שאם אני רוצה , כבר מאותו יום.
בתאריך 27/7 פניתי לדניאל ממחלקת שרות הלקוחות מאחר ובישארכרט התחלתי להיות מחוייבת על 89.90 ש"ח ולאחר בירור קצר שלו התגלה לי כי " לא דובים ולא יער" אין בכלל חבילה של 84 ש"ח אלה חוייבתי לעוד שנה שלמה בעלות של 89.90 !!!!!!!!
לא רק שלא נתנו לי הנחה כלשהי , אלה העלו לי את הסכום בעוד 2 ש"ח והעיקר שההתחייבות שלי חודשה לשנה נוספת.
אינני מעוניינת יותר בשרותי חברה זאת , הפסדתם אותי בתור לקוחה מאוד מרוצה , התכוונתי גם ככה לחדש את המנוי ב 6/9/10 ואבא שלי כלקוח 013 היה אמור ב 20/8/10 לסיים את ההתחייבות שלו שם ולעבור אליכם!!!!
הובטח לי שנציג אחראי יחזור אלי תוך 24 שעות....
ומעניין שאפילו לא יודעים מי הנציג שחידש לי את ההתחייבות ...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי או קבלת מה שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|