פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יצירת קשר מטעם נציג החברה לחדש מנוי ורמאות לשמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך ה 3/7/10 בשעה 14:44 יצר עימי קשר נציג מטעם 012 מטעם יחידת התפעול מאחר והתחייבות שלי של 18 חודשים נגמרת ב 6/9/10 , והציע לי לחדש ל 12 חודשים נוספים בעלות של 83 ש"ח .( כיום אני משלמת 88 ש"ח )
אני שאלתי אותו האם ההנחה שאני מקבלת כלקוחה ותיקה היא רק 5 ש"ח ?!?!?

בכ"א הוא לא יכל להוריד את המחיר ואני בגלל שהייתי עם לקוחה , הסכמתי למחיר ואז הוא חזר על הפרטים וציין כי ההתחייבות היא ל 12 חודשים בסכום של 84 ש"ח .?!?!?
ואני שאלתי אותו מה זה 84 , הרגע דיברנו על 83 ש"ח , והוא ציין שזה 83.99 ש"ח (שכמובן ב 012 , 99 אגורות זה לא כסף ), בגלל שלא רציתי להתווכח ליד הלקוחה שלי , הסכמתי , אבל מאוד כעסתי עליו , ושאלתי אותו ממתי ההתחייבות מתחילה ? מה 3/7 או מה 6/9 והוא אמר לי שאם אני רוצה , כבר מאותו יום.

בתאריך 27/7 פניתי לדניאל ממחלקת שרות הלקוחות מאחר ובישארכרט התחלתי להיות מחוייבת על 89.90 ש"ח ולאחר בירור קצר שלו התגלה לי כי " לא דובים ולא יער" אין בכלל חבילה של 84 ש"ח אלה חוייבתי לעוד שנה שלמה בעלות של 89.90 !!!!!!!!
לא רק שלא נתנו לי הנחה כלשהי , אלה העלו לי את הסכום בעוד 2 ש"ח והעיקר שההתחייבות שלי חודשה לשנה נוספת.

אינני מעוניינת יותר בשרותי חברה זאת , הפסדתם אותי בתור לקוחה מאוד מרוצה , התכוונתי גם ככה לחדש את המנוי ב 6/9/10 ואבא שלי כלקוח 013 היה אמור ב 20/8/10 לסיים את ההתחייבות שלו שם ולעבור אליכם!!!!
הובטח לי שנציג אחראי יחזור אלי תוך 24 שעות....
ומעניין שאפילו לא יודעים מי הנציג שחידש לי את ההתחייבות ...
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי או קבלת מה שהובטח פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה