פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל, יצרתי קשר עם השירות הלקוחות על מנת לבדוק בקשר לשיחות לחו"ל מהנייד דרך מפעיל זה.
אני דיברתי לחו"ל במשך מספר שעות ולא ידעתי מה העלות.. התקשרתי לבדוק מה אפשר לעשות בנידון והאם אפשר להתחבר לשירות שלכם על מנת לשלם עלויות יותר נמוכות. אחת הנציגות בשם בת אל טענה שאין מה לעשות בקשתי מנהל היא טענה שאין מנהל ומנהל לא ידבר עם מישהי לא לקוחה,ניסיתי להסביר לה את העניין, אך היא התנגדה בתוקף לנסות לעזור לי.כששאלתי מה שמה על מנת שאני רוצה לתלונן היא אמרה לי תתלונני שמי טל (שינתה את שמה) וטרקה את השיחה בפנים. רציתי להתחבר דרכם לשיחות לחו"ל אך היחס הלא שירותי שלכם והלא מנומס גרם לי לשלול זאת
הדבר גרם לי עוגמת נפש ואני לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות על מנת לפתור את הבעיה שיש לי. אבקש שתנסו לעזור לי לפתור את הבעיה בעניין התשלום שאני חייבת על שיחות לח"ול ולנסות למצוא פתרון ואוכל להתחבר לשירות שלכם
תודה מראש...
עלבון, סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הצבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הצבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה