פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 18/07/2007 התחברתי ל-012 (אינטרנט + טלפון קווי).

ביוני 2008 עזבתי את הדירה, התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי להתנתק משירותי 012. נציגי החברה הגיעו לדירה ואספו את הציוד (מודם אינטרנט ומודם טלפון).

ביולי 2009 התקשרה אלי נציגה מטעם מחלקת הגבייה של 012, והודיעה, כי יש עלי חוב (כ-400 ש"ח). הסברתי לה כי נפלה טעות, הרי שמאז ה-07/2008 אינני מנוי 012 (אין לי את הציוד). הנציגה אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אלי. מאז לא שמעתי ממנה.

בתאריך 28/07/2010 התקשרה אלי נציגה אחרת מטעם מחלקת הגבייה של 012, ושאלה, מתי אני מתכוון להסדיר את החוב, שהגיע לסכום של יותר מ-1000 ש"ח. שוב הסברתי לה, כי מדובר בטעות, הרי שביטלתי מנוי ב-012, לקחו לי את הציוד, ולכן אין שירות שעבורו אני צריך לשלם. גם במקרה זה השיבה הנציגה כי עליה לבדוק על מה מדובר, מאז לא שמעתי ממנה.

אני נמנע מלהרחיב במכתב זה על הטון וסגנון הדיבור שהופנה אלי ע"י שתי הנציגות, שלא מתאים לארגון שמכבד את עצמו.

אודה לכם מאוד באם תוכלו לסייע להסדרת הנושא.

תודה!
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה