ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 18/07/2007 התחברתי ל-012 (אינטרנט + טלפון קווי).
ביוני 2008 עזבתי את הדירה, התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי להתנתק משירותי 012. נציגי החברה הגיעו לדירה ואספו את הציוד (מודם אינטרנט ומודם טלפון).
ביולי 2009 התקשרה אלי נציגה מטעם מחלקת הגבייה של 012, והודיעה, כי יש עלי חוב (כ-400 ש"ח). הסברתי לה כי נפלה טעות, הרי שמאז ה-07/2008 אינני מנוי 012 (אין לי את הציוד). הנציגה אמרה שתבדוק את הנושא ותחזור אלי. מאז לא שמעתי ממנה.
בתאריך 28/07/2010 התקשרה אלי נציגה אחרת מטעם מחלקת הגבייה של 012, ושאלה, מתי אני מתכוון להסדיר את החוב, שהגיע לסכום של יותר מ-1000 ש"ח. שוב הסברתי לה, כי מדובר בטעות, הרי שביטלתי מנוי ב-012, לקחו לי את הציוד, ולכן אין שירות שעבורו אני צריך לשלם. גם במקרה זה השיבה הנציגה כי עליה לבדוק על מה מדובר, מאז לא שמעתי ממנה.
אני נמנע מלהרחיב במכתב זה על הטון וסגנון הדיבור שהופנה אלי ע"י שתי הנציגות, שלא מתאים לארגון שמכבד את עצמו.
אודה לכם מאוד באם תוכלו לסייע להסדרת הנושא.
תודה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|