פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות אינם מאפשרים להתנתק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב-8 לאוגוסט אני מסיים את ההתחייבות לספק האינטרנט 012 ולכן אני רוצה להתנתק,
לפני כחודש התקשרתי ו-012 הנחו אותי להתקשר כ2-3 ימים קודם בכדי להתנתק ,
ב-3 אוגוסט 2010 (אתמול) התקשרתי ב 16:15 בכדי להודיע להם על ניתוק בתום תקופת ההתחייבות (8 לאוגוסט 2010), כמובן שפקיד בשם אור ניסה לשכנע אותי להישאר, אך הייתי החלטי והוא אמר לי "קיבלתי את הודעתך על ניתוק" אך רק "גורם מוסמך" יכול לנתק אותי והעביר אותי להמתנה של חצי שעה שלאחריה התנתקה השיחה.
התקשרתי שוב ב 17:15 ובחורה בשם נוגה(או אולגה) התקשרה וניסתה לשכנע אותי להישאר , ורק שהודעתי לה כי החלטתי להתנתק סופית , אמרה לי שרק "קשרי לקוחות" יכולים לנתק אותי והיא תעביר אותי אליהם, אמרתי לה שאני לא נעוניין לחכות כי אני בעבודה, אז היא הבטיחה שתתקשר מאוחר יותר כאשר קשרי לקוחות יהיו ללא לחץ.
בשעה 19:40 נוגה אכן התקשרה אליי ואמרה לי , "הנה, קשרי לקוחות פנויים ויענו תוך דקה-שתיים, באמת! " , חיכיתי חצי שעה בהמתנה עד שענה לי טל רק שהיה כבר 20:10 והוא ניסה לשכנע אותי להישאר ב012 , שהסברתי לו שהתיאשתי מהשירות שלהם ואני רוצה להתנתק , הוא אמר לי שקשרי לקוחות כבר לא עובדים כי אחרי 20:00!!!! והא ידאג שייתקשר אליי מחר....ולמחרת (שזה היום" אף אחד לא התקשר.
האמת היא שאני רוצה שינתקו אותי ,זה מגיע לי כלקוח בהתחשב לכך שאין לי התחייבות, כמו כן דאגתי כבר לחסום את האשראי ,ופניתי אליהם 4 ימים לפני סוף ההתחייבות וזאת מכיוון שנכוויתי מהם בעבר!! .




עוגמת נפש סוג הנזק :
ראשית אני צריך עזרה ממכם להתנתק, ושלא יחייבו אותי בעתיד שלא כדין. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר צ'רנוב טופלה ע"י נציגת מחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה