פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק לאחר בקשת ניתוק ומסירת מס' אישור לכך והמשך חיוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.6 נגמרה לי ההתחייבות ל012 והתקשרתי אליהם על מנת להתנתק.
לאחר שהועברתי מפה לשם והמתנתי הרבה מאד זמן- הגיע הסוף המיוחל אדון תומר מקשרי לקוחות מסר לי את מס' האסמכתא ואמר שזה בוצע..

אתמול ב-4.8 ראיתי חיוב בחשבון ומייד התקשרתי אליהם לאחר המתנה של 12 דקות ענה לי נציג סיפרתי לו על הבעיה הוא אמר שהחיוב תקין (והוא באמת תקין מסתבר) אבל הוא אמר לי יש "בעיה" נוספת והפנה אותי שוב לקשרי לקוחות כעבור המתנה של עוד 10 דקות ענתה לי מעיין והיא אמרה שהם "שכחו" לנתק אותי למרות שניתן לי מס' אסמכתא שזה בוצע והם אמרו שאני עדיין גולשת דרך מנוי זה- החיבור דרכם לאינטרנט הוא עבור מחשב שנמצא בבית הוריי ואני לא גרה שם- אני לא הלכתי פיזית לנתק את המחשב מ-012 כי הנחתי מרוב תמימותי שהם באמת ינתקו אותי ואין צורך הרי שאני יעשה את זה במחשב, אפילו את ההוראת קבע בבנק לא ביטלתי.

ועכשיו בגלל טעות שלהם שהם לא ניתקו אותי אני צריכה לשלם להם עבור עוד חודש וחצי שבזמן הזה הייתי צריכה להיות מנותקת ושוב מרוב תמימות לא הלכתי לוודא במחשב שזה אכן בוצע- והמחשב נשאר מחובר.- ההורים שלי אומנם התחברו לחברה אחרת וגלשו דרכה אבל החיבור ל-012 גם נשאר!

לא עזר כמה שהסברתי שזה מחדל שלהם ולא שלי- פשוט לדבר לקיר!! אמרתי להם שזה כמו שמבקשים מהבנק להגביל את מסגרת האשראי ומצפים ממנו לעשות את זה ושלא תהיה אפשרות לחרוג גם אם מאד רוצים - האם יש בנק שייתן לך לחרוג ממשהו שחתמת עליו???? ממש לא - שום דבר לא הועיל
זה אומנם לא סכום רב לתשלום- אבל זה עניין של עיקרון שאומרים לך משהו בוטל ובסופו של דבר הוא לא- ממש אי אפשר לסמוך על שום נותן שירות שיכבד את הבקשה שלך!
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה