פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תקשורת נושא התלונה:
ג'אן אסתר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפניי שנתיים וחצי התחברנו לרשת של 012 טלפון ואינטרנט כיוון שהיה מבצע ורצינו באמת להוזיל את עלויות הטלפון אך לצערנו הדבר מסתבר עלה ביוקר .במשך שנתיים וחצי בכל יום אין לי קו טלפון השיחה מתנתקת באמצע ומרבית היום מי שמתקשר נתקל בהודעה הטלפון איננו מחובר .במשך כל השנתיים וחצי אני מתריעה ומתלוננת אך לצערי לא קיבלתי מענה לבעיה 012 טוענים שזה בעיה של הוט הוט טוענים שזה בעיה של 012 כמעט בכל חודש יש אצלינו בבית טכנאי של 012 או של הוט ביקשו ממני להחליף כבלים קניתי החלפתי ולא רק שלא זיכו אותי בעבור זה שאני קניתי את הכבלים הבעיה לא נפטרה בשבוע שעבר שוב היה פה נציג של הוט ועדיין אני נתקלת בבעיות התנתקות גם בטלפון וגם באינטרנט ביקשתי לשוחח עם מנהל 012 נאמר לי שזה בלתי אפשרי ושיעבירו לו את הבעיה ביקשתי שיפצו אותי הם טוענים שאין על מה לפצות בינתיים חשבונות הסלולריים שלי עלו פי שניים היות ומרבית הזמן אין טלפון בבית
אבקש את עזרתכם בעיניין
תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציג תמיכה טכנית . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י המחלקה הטכנית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה