פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקרים במצח נחושה ואי אפשר להתנתק מהם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
012 אינטרנט זהב התקשרו אלי בפברואר 2009 והציעו לי להגדיל את מהירות הגלישה בלי שום התחייבות מצידי. לאחר בירור גיליתי שאני כבר מזמן התנתקתי מהם, אך הם המשיכו לחייב את כרטיס האשראי של בעלי במשך 3שנים! למרות שכלל לא היינו מחוברים אליהם והם לא נתנו לנו שום שירות! ביקשתי מהם לבטל לאלתר את החיוב, ולהחזיר את הכספים שנגבו , או לפחות חלק ממנו, הם סרבו. לאחר דין ודברים לא היתה לי ברירה והסכמתי להתחייב ל -18 חודשים אחרי שהם שלחו לי פיצוי מגוחך(מגן סיליקון למקלדת של המחשב) מהרגע שהתחברתי אליהם היו לי רק בעיות עם האינטרנט וחיכיתי בקוצר רוח לסוף הקשר איתם. כמה פעמים בררתי ונאמר לי ע'י הנציגים שלהם שההסכם נגמר ב-16.8.2010 היום התקשרתי בכדי להכין אותם לניתוק בעוד שבוע. אך נדהמתי לשמוע כי הם לא מתכוננים לעמוד בהתחייבות כי עכשיו הם נתנו לי תאריך חדש: חודש נובמבר. זה מאוד הכעיס אותי, אחרי כל המעללים שלהם, הרמאויות והשקרים שמתאימים יותר לאירגון פשע ברפובליקת בננות מאשר לחברה מכובדת במדינה מתוקנת. ביקשתי לדבר עם נציג בכיר, ואחרי המתנה נוספת אמרו לי שגם המנהל אמר לי לפני 6 חודשים את אותו הדבר(עוד שקר) התעקשתי להתנתק בתאריך המקורי בעוד שבוע, מה שהבטיחו לי בשיחות הקודמות. נאמר לי כי זה יהיה כרוך בתשלום קנס. כבר הסכמתי לשלם קנס, העיקר להתנתק מהם סוף סוף, אבל הנציגה העבירה אותי למחלקה לא רלוונטית, ומשם שוב טרטרו אותי טרטורי סרק בכדי לטרפד את ההתנתקות שלי. בצר לי אני פונה אליכם בבקשת עזרה!! ומקווה שמכם תגיע הישועה, ואוכל לצאת לחופשי מהכבלים של החברה הזו!!
תודה מראש: אביבה
התנתקות לאלתר פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה