פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מורשה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה נודע לי שחברת 012 מחייבת אותי יותר על אינטרנט 10 מגה לטענתם בזק ביקש מהם לשדרג לנו לאחר שדיברתי עם בזק נאמר לי שאני רשום על מהירות 2.5 והם לא יצרו קשר עם 012 אני מעולם לא ביקשתי או חתמתי על שידרוג זה כאשר אני לא ביקשתי את הדבר מעולם ויותר מכך חברת בזק
לאחר השיחה עם הנציגה שאמרה לי להמתין ולאחר 6 דק העבירה אותי למרכזיה שאמרה לי אני לא יודעת במה מדובר אני מעבירה אותך לאינטרנט ועד עכשיו לא חזרה אלי התקשרתי לחברת האשראי ונודע לי ש 012 חייב אותי בכל מיני חיובים עקב כך שלא שמתי לב לכך קודם איין באפשרות ויזה לזכות אותי שוב התקשרתי ל 012 והפעם ביקשתי שם ומספר פניה ושילחו לי את הפרטים במייל או פקס והם לא מוכנים לטענתם כל התוספות במחיר זה ע"י חברה חיצונית בשם טל אור איתן ושוב יחזרו אלי שאמרת לנציגה איפה ההקלטה של השיחה היא אמרה לי איין לנו . זה מתועד אצלנו
לאחר מיכן חזרה אלי מנהלת שאמרה לי שלאחר שהתוכנית שלנו הסתיימה והם אוטמטית חייבו במחיר גבוהה יותר אז אמרתי לה אם איין לי היתחייבות אז תנתקי את השרות ואז היא אמרה שאנחנו חידשנו את השרות ושידרגנו ל 10 מגה כשאמרתי לה שמעולם לא ביקשנו כי הרי יש לי 2.5 עם בזק היא אמרה לי שהיא תזכה אותי אם אני אתחייב לה לשנה וחצי ושאמרתי לה שאני רוצה בכתב את הדברים היא מסרבת
*אני חסמתי את012 עם חברת האשראי מה עליי לשעות עכשיו לקבל את כספי או במינימום שלא יתבעו אותי כמו שהיא איימה
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציג מדיה חברתית שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה