פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלת הלקוח, סכומי ביטול שונים בשלושה מקרים שונים,חוסר רצון לביטול, חוסר יכולת לספר מסמכים, אי טיפול בלקוח במשך יותר מעשרה ימים וממשיך נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כעשרה חודשים התחברתי לחברה עבור שירותי טלפון ואינטרנט.
סוכם על 150 שקלים לחודש.
היום לאחר כמעט שנה שאני מבקש לבטל את השירותים זה מה שקרה :
בתאריך 6.8 פניתי לחברה בבקשה לבטל - אמרו לי שיש דמי ביטול בסך 1350 שקלים - ששאלתי על מה - נאמר שעל כלל החודשים שנשארו עד לסיום התתחייבות לפי 150 שקלים לחודש שזה יוצא 11 חודשים כלומר עד חודש יולי שנה הבאה. שאלתי עד מתי ההתחייבות נאמר עד חודש מאי שנה הבאה כלומר 9 חודשים ולא 11 חודשים.
בנוסף ביקשתי מהנציג שיספק לי את המסמכים שחתמתי עליהם על התנאי ביטול הדרקוניים הנ"ל של יותר מ100% מעלות השירות ואמר שביום ראשון 8.8 אקבל את החוזה למייל שלי. הדבר לא קרה.
כעבור 10 ימים בתאריך 16.8 צלצלתי אליהם שוב שאלתי מה קורה למה לא הגיע חוזה כמו שקבענו ולא הייתה תגובה ברורה.
בנוסף נציגה בשם טניה אמרה אמרה כאשר ביקשתי שתשלח את החוזה החתום עם התנאי ביטול אמרה שדמי הביטול הינם 675 שקלים...טעות נוספת. אמרתי אז תשלחי שנראה את החוזה ואת התנאים.
לאחר מספר שעות צלצלתי שוב ונציגה בשם נופר אמרה שתוך 20 דקות היא מתחייבת לשלוח לי במייל את החוזה החתום עם תנאי הביטול.
כמובן שזה לא קרה ושעה וחצי לאחר מכן צלצלתי שוב וענתה נציגה בשם מילקה ששאלתי מה עם ההבטחה שתוך 20 דקות אני מקבל חוזה חתום על תנאי ההתקשרות, אמרה קודם כל אין חוזה חתום ודבר שני זה לא תוך 20 דקות אלא תוך 24 שעות.
בהמשך השיחה דובר על דמי ביטול והיא אמרה את הדברים הבאים - על שירותי האינטרנט אני צריך לשלם דמי ביטול בסך 804 שקלים...סכום דמי ביטול שונה בפעם השלישית ממה שאמרו לי עד היום אז אמרתי תשלחי את החוזה החתום עם תנאי הביטול ואמרה שאין דבר כזה חוזה חתום.
בנוסף אמרה שזה דמי ביטול רק על האינטרנט, שאלתי מה עם הטלפון, אמרה שעל הטלפון אין התחייבות ודמי ביטול אבל יש את התשתית של הוט שאליהם אני צריך לצלצל בבקשה לניתוק, אמרתי ששילמתי לכם כל חודש ואין לי שום קשר להוט אז תבטלי את את כלל החבילה גם אינטרנט וגם טלפון ואמרה שאי אפשר, אז שאלתי מה עם בהוט ירצו דמי ביטול, אמרה שלא יודעת כמה זה ותדבר איתם.

לסיכומו של עניין,מחר 17.8 אני עובר דירה ובגלל שלקח קרוב לשבועיים לטיפול ואין שום פתרון יוצא שהדירה תהיה ריקה, יש חיבור לאינטרנט, יש חיבור לטלפון, אני לא יהיה שם, אף אחד בחברה הזאת לא מתייחס ולא מוכן לנתק ולא מוכן לשלוח חוזים ואומרים סכומים שונים לחלוטין ורוצים שאבטל ממקורות שונים לחלוטין.

בסופו של דבר עדיין לא ביטלו אות ואני תלוי באוויר למרות שפחות מעשרים שעות מעכשיו אני עובר דירה ואף אחד מטעם החברה לא תיאם איתי על איסוף השירותים וגם זה נאמר להם בשיחותי, אין לי מושג כמה כסף יגבו או לא יגבו בעתיד על האינטרנט שביקשתי לבטל ומתעלמים מזה, כמה כסף יגבו מחברת הוט על ביטול הטלפון למרות שנרשמתי דרך חברת האינטרנט ולא דרך הוט וכמה דמי ביטול ומה עם החוזים שלא נשלחו למרות שהובטח שוב ושוב עד שנאמר אחרי שפניתי שאין חוזה חתום לשלוח.
אני בתור לקוח לא רוצה שום קשר עם החברה הזאת לעולם ובסך הכל מבקש שיבטלו אותי מהאינטרנט והטלפון שלהם ושאשלם מה שצריך לשלם למרות שאף אחד לא יודע כמה זה ואיפה החוזה החתום על הדמי ביטול.


ביטול השירות באופן מלא תוך 24 שעות כי לאחר מכן אני כבר לא בדירה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפניה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה