פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות אינטרנט 012 ותשתית של הוט נושא התלונה:
tukmcks סבטה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מקבלת שירות מ012, חבילה של אינטרנט ותשתית הוט.משלמת כל חודש 90 ש"ח יש לי בעיות עם האינטרנט הרבה זמן, ומ22.06 כבר היו אצלי 3 טכנאים של הוט, בדקו למה בצהריים אינטרנט אצלי מתנתק ולא פטרו את הבעיה. כל התקופה אני גם משלמת על האינטרנט וגם על התשתית. וכל הזמן יש תקלות. אני עובדת הרבה מהבית, באינטרנט, במערכת ממוחשבת. נזק תוך זמן שיש לי בעיות עם האינטרנט-גדול. גם שיחות טלפון להוט, גם שעות המתנה לטכנאי, שזה 3 שעות שאני חייבת להיות בבית, וגם כמובן עבודה, שאני לא מספיקה לעשות. עכשיו, 18.08.10 אני שוב הזמנתי למחר טכנאי,ודיברתי עם נציגה, רינה, ועם מנהל מכמוד, וכן בהוט הסכימו שהם רואים שיש לי בעיה עם התשתית. הם מוכנים להחזיר לי 59 ₪ עבור נזק שנגרם. רק שיחות טלפון איתם עלו לי יותר!!!!! ועל מה שאני משלמת ל012, בזמן שבגלל ההוט אין לי אינטרנט מי אשלם?? אני בדקתי האם אני יכולה להתנתק מהוט ולעבור לספק אחר. 012 אומרים בסדר, אבל הוט דורש ממני 250 ₪ קנס עבור הפסקת חוזה.(חוזה שלי עד 11.04.2010) אז אם לא מספקים שירות, מסכימים שיש בעיה, וגם רוצים קנס, בגלל שאני רוצה לעבור לשירות אחר?

כספי סוג הנזק :
אני רוצה או שיהיה לי אינטרנט תקין, או שאיתנו לי בלי קנס לעבור לחברה אחרת, ואשלמו לי פיצוי על הזמן שאינטרנט לא היה ליעבור החבילה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה נעתה ומטופלת ע"י חברת הוט . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה