פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי, וזלזול בוטה בלקוח נושא התלונה:
אוצ'קובסקי סמיון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה קיבלתי מסמייל 012 חוב של 169 שקלים לתשלום עבור חודש יולי, אציין שלא קיבלתי לביתי שובר לתשלום במהלך אותו חודש.
התקשרתי לסמייל, ענה לי נציג השירות , העליתי בפניו את הבעיה ולטענתו הם לא מחויבים לשלוח לי שובר תשלום מאחר והתשלום מתבצע אך ורק בהוראת קבע.
טענתי בפני הנציג כי מאז שאני מנוי בחברה אני מקבל שובר לתשלום בבנק הדואר, לטענתו זה לא היה תקין, והוא חזר וטען שוב ושוב הפעם כבר בהרמת טון הדיבור, כי עליי להסדיר תשלום בהוראת קבע.
טענתי בפני הנציג כי הנני מעוניין להמשיך ולשלם באמצעות בנק הדואר ואם זה לא אפשרי אני מעוניין להתנתק, מאחר ואין לי כל התחייבות בחברה. הנציג קטע את דברי והמשיך כך בכל פעם שטענתי כי לא חתמתי על התחייבות לתשלום באופן זה או אחר, תגובתו בטון חריף הייתה" אנחנו לא נדון כאן בדיני חוזים" כאשר שב והרים את קולו, לא עמדתי בחוצפה הזו יותר וניתקתי את השיחה על מנת לנסות ולדבר עם נציג אחר.
מכאן והלאה כל ניסיון ליצור קשר התחיל בכך ש,
בפעם הראשונה שענו לי ביקשו ממני להמתין ומיד ניתקו לי את השיחה, ומאותה שיחה והלאה בכל פעם שהתקשרתי לא ענו לי כלל או שוב ענו ומיד נותקתי.

עלבון סוג הנזק :
ראשית התנצלות מגורם רשמי בחברה, ושנית אני מעוניין להסדיר את החוב ולהתנתק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה