פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לבעייה ברוטר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים עברנו משירות הוט לשירותי בזק ואפס אחת שתיים.
מאז ועד היום אין אנו מקבלים פתרונותל ותשובות לגבי הגדרת הרוטר החדש בביתנו בכדי שנוכל להתחבר לשירות אל חוטי.
מעבירים אותנו מטכנאי לטכנאי בפעם האחרונה היינו למעלה מ - 50 דקות עם טכנאי שלא פתר את בעיתינו ולא רשם את תלונתנו. מי כן יוכל לתת לנו מענה???
אודה לעזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת התמיכה הטכ שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה