פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שהוא מעבר לתוכנית שלי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הסכמתי לתוכנית לחיוג לחו"ל במחיר של 9.90 כל חודש עבור 140 דקות שיחה וכל דקה מעבר לדקות אלו תהיה בעלות של 7 אגורות לדקה. מחודש מאי הגיעו אלי חשבונות מנופחים ובתעריפים אחרים מאלו שהסכמתי אליהם. פניתי אל חברת 012 לאחר שבדקתי את החשבונות שלי בבקשה לזכות אותי באופן מיידי. ב-1.8 שוחחתי עם נציג בשם טל שאמר לי שהוא עדכן את התוכנית ואכן חלה טעות ויזכו אותי על כל ההפרש. למרות ההבטחה שאקבל זיכוי עדיין לא קבלתי אותו ועדיין ממשיכים לגבות ממני מחיר שגוי. בנוסף ללא כל הודעה או התראה או אישור ממני שינו לי את התוכנית. העלו את הסכום החודשי ל11.90 ואת המחיר לדקה ל-10 אגורות וזאת שוב מבלי לידע אותי או לקבל את אישורי והסכמתי לכך. עלי לציין שנמאס לי לבזבז את זמני בכל פעם בשיחות טלפון ארוכות ומייגעות כאשר מעבירים אותי מאחד לשני בהמתנה ארוכה על הקו ועדיין לא זיכו אותי למרות שמאז שגבו את הסכומים המופרזים עברו כמה חודשים ועדיין לא טרחו לזכות את חשבוני וזאת למרות הבטחות שאכן אקבל זיכוי. אבקש לקבל את כספי חזרה עם הפרשי הצמדה וריבית על כל החודשים שכספי היה אצלהם ובאופן מיידי. אינני מוכנה לחכות חודש נוסף כי בכל פעם אומרים שאראה את זה בחיוב הבא ובינתיים רק גובים יותר ולא מזכים.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
כספי חזרה באופן מיידי עם הפרשי ריבית והצמדה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה.י פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה