פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של הנציגים על סוף ההתחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פנו אליי נציגים של 012 סמייל בטענה שנגמרת לי ההתחייבות ב 19 לאוגוסט ושהם יכולים להציא לי חבילה ל 18 חודשים במחיר של 39 ש"ח על 2.5 מגה
ניסיתי להוזיל את המחיר על כך נאמר לי שזה המחיר הכי טוב ,אמרתי שאם כך אני אבדוק מול ספקים אחרים . לפני שבועיים שוב התקשרו מ012 ואמרו שב19 לאוגוסט ההתחייבות של נגמרת ושאני יכולה לקבל חבילה ל 18 חודשים על 39 ש"ח אמרתי שוב שאני לא מעוניינת
ב 21 לאוגוסט התחברתי לספק אחר והתקשרתי ל 012 סמייל להתנתק מהשירות
אחרי המתנה של 20 דקות ענתה נציגה ואמרה שההתחייבות שלי נגמרת ב 6 לאוקטובר ואין שום שיחות במערכת ושכנראה אני מתבלבלת אף אחד לא התקשר אליי משנת 2009 ואין לי שום דרך להוכיח את דבריי
אם אני אתנתק עכשיו אני עדיין צריכה לשלם עד סוף ההתחייבות ואף אחד לא יוכל לבטל לי את החיוב.
קודם כל איך אני אמורה לדעת שגם היא דוברת אמת ולא סתם מושכים אותי
דבר שני אני בטוחה שעם צו מיוחד אפשר לבדוק שכן בוצעו שיחות למספר שלי פעמיים מהחברה שלהם . בנוסף נציגה אמרה לי שאני יכולה להתנתק מהספק החדש תוך 14 יום ואנחנו נחבר אותך ואף נוריד לך את המחיר
באמת אחרי דבר כזה גם בחינם אני לא רוצה להיות לקוחה שלהם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
ניסיונותינו לתקשר עם הפונה טלפונית לא צלחו. על כן נשלח אליה מכתב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה