פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירותים שלא קיבלתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה לפרוש בפניכם בקצרה את מסכת הייסורים שצריך לעבור לקוח ש- 012 החליטה להיכנס לו לחשבון ולנהוג בו כשלה.
לפני כשנה, התעניינתי בהעברת קו הטלפון הביתי שלי ל- 012 (בנוסף לאינטרנט) ואף הגעתי עד שלה הזמנת התקנה שבסופו של דבר לא יצאה אל הפועל.
לפני כשבועיים גיליתי כי החיובים שלי ב- 012 הולכים וגדלים.
ב- 12.8 וב- 15.8התקשרתי ל- 012 והתברר שמאז ההתעניינות שלי בקו טלפון ביתי 012 התחילה לחייב אותי בחיובים כאילו אני מקבלת שירותים עבור קו טלפון ביתי שלהם. ביקשתי לקבל את ההסכם שלי איתם בו נמצאת חתימתי ואז הסתבר להם שהם חייבו אותי בשירות שאני לא מקבלת ושעשו פה משהו לא חוקי. מה שלא גרם לאף אחד מהנציגים לתקן מהר את הטעות אלא המשיכו "למרוח" ולהעביר אותי מאחד לשני.
עברתי 6-7 נציגים (הילה, סוף ועוד ועוד), לכל נציג הייתי צריכה לספר את "הסיפור" מהתחלה, כל נציג "בדק", הייתי צריכה להמתין דקות ארוכות על הקו (המתנה בממוצע של 20 דקות לשיחה) ואז הוא העביר אותי לנציג אחר. בסופו של דבר הגעתי ל"נציגה בכירה" בשם שירלי שטענה שהיא בכירה ויכולה לעשות הכל, לאחר בדיקה של חצי שעה שירלי אף הודתה שעשו כאן מעשה לא חוקי ואף העירה שהיא רואה ש"דיברתי איתם הרבה היום".. שירלי הבטיחה כי אלי למחרת לקבלת פרטים להחזרת הכסף ומאז אני מחכה עוד מעט שבועיים.
בנוסף, הסתבר כי מינואר 09 אני משלמת שיחות חו"ל עבור חברה שעבדתי בה לפני יותר מ- 5 שנים. ביקשתי שוב את ההסכם בו אני חתומה על הרשאה לחיוב חשבון וכמובן, אין כזה הסכם. נעניתי כי נושא זה נמצא מבחינתם בבדיקה ואין להם מושג מתי ייפתר.
ועוד דבר הזוי...בגלל שהתשלום עבור השיחות בחו"ל והתשלום עבור האינטרנט (שם חייבו את השירות שלא קיבלתי עבור הטלפון הביתי) יוצא מ- 2 כרטיסי אשראי שונים, שירלי הבכירה לא יכלה לטפל בחיובים מחו"ל- כי זה חשבון אחר, בקיצור הם לא יודעים לתת שירות אך "להיכנס" לחשבון הלקוח ולקחת כסף באופן לא חוקי הם בהחלט יודעים.
אני מבקשת להחזיר לי במיידית את הכספים עבור 2 החשבונות ולבטל חיובים עתידיים הנובעים מקו טלפון ביתי שלא הותקן לי ומהשיחות לחו"ל ולא איאלץ לפנות לגורם משפטי להמשך לטיפול.
העתקים:
משרד התקשורת פקס 03-5198106
המועצה הישראלית לצרכנות פקס 03-6241035
עו"ד יעל אונגר פורום צרכנות

בברכה
איריס גלרון
עמל 2
גבעתיים
טלפון- 054-6649010
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף הן עבור קו הטלפון הביתי ועבור שיחות חו"ל שלא אני ביצעתי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה