|
|
|
|
|
|
שימור לקוחות |
נושא התלונה: |
אדרי משה |
שם/כינוי: |
יום שישי 27 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
בטלפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שביקשתי מספר פעמים להתנתק משירותי האינטרנט גיליתי בחשבונית החודשית שגם החודש חוייבתי על שירותי אינטרנט שכבר חודשיים שאינני משתמש בהם.
החלטתי שהפעם אני שם לזה סוף ולא משנה כמה זמן זה יקח אני מתנתק מהשירות.
עברתי 5 נציגים ומנהל מתוכם 4 נציגים שלחו אותי לזמן המתנה של חצי שעה כל אחד כאשר לאחר חצי שעה של המתנה נחושה ומורטת עצבים התנתקה במפתיע השיחה.
כאשר ביקשתי מנהל העניין חזר וכאשר ביקשתי את הטלפון של המחלקה המשפטית סרבו בתוקף לתת לי אותו.
נ.ב
דאגתי לרשום את מספרי הפניות ואת שמות הנציגים כולם כולל המנהל כמו כן רשמתי את זמני ההמתנה כפי שהופיעו במכשירי הטלפון שלי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|