חיובים שגויים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר שכנועים רבים הסכמתי ביוני שנה שעברה להתחבר לקו הטלפון הביתי של 012. בשיחה עם נציג השירות, הובטח לי כי "אשלם כמה שאדבר", ללא התחיבויות ותוכניות. 012 מעולם לא שלחו לי חשבוניות לביתי או לכתובת המייל, ורק לאחרונה גיליתי במקרה כי חייבו אותי על סכומים גבוהים בהרבה בכרטיס האשראי.
כשהצלחתי להשיג מהחברה חשבוניות, גיליתי שהחל מרגע החיבור ועד היום אני משלמת כ-40 ש"ח כל חודש על חבילות של 500 דק' חינם לקוויים וכו'. יש לציין כי לא הסכמתי להתחייבות זו ומעולם לא פנו אליי על מנת לשאול אותי אם ברצוני להירשם לתוכנית.
ביומיים האחרונים אני מנסה להשיג את מוקד השירות הבכיר (אשר לדברי נציגי השירות רק הם יכולים לסייע לי). בשיחה עם אחד מנציגי השירות הזוטרים נאמר לי כי בחברת 012 "אין זיכויים כספיים".
הובטח לי כי יחזרו אליי בתוך 24 שעות, אך טרם נעשה כן.
ברצוני לבטל את קו הטלפון ולקבל את הכספים שנגבו ללא הסכמתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי על הסכומים שנגבו שלא כדין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|