פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה חייבת לי כסף ואינה שולחת החזר למרות בקשותי הנשנות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במשך 11 חודשים, כאשר גרתי בחיפה, הייתי לקוחה של 012 סמייל וקיבלתי שירותי ספק ושיחות חוץ. למרות בקשות חוזרות ונישנות שיספקו לי קבלות חודשיות, החברה לא שלחה לי קבלות מעולם. הם גבו ממני מדי חודש 50 שקל יותר ממה שהיו צריכים לגבות, אבל לא הייתי מודעת לכך.
כשעברתי באוגוסט 2010 לנתניה, התחלתי שוב בחוזה חדש, אבל היו לי הפרעות עצומות בקו, וטכנאי בזק אמרו לי שהתקלות הן באשמת הספק 012 ולא באשמת התשתית. צלצלתי להתנתק מ012 סמייל ולמרות שהם סירבו, אמרתי להם שאני חייבת להתנתק משום שבמשך השבועיים שבהם הייתי איתם, בכלל לא היה לי שירות. בנוסף - גם גיליתי שבמשך כל השנה שעברה הם גבו ממני מדי חודש 50 ש"ח יותר מדי. כשעברתי לחברה אחרת, וכל בעיות הקו נפתרו.
גם אז, דרך אגב, 012 לא שלחו לי שום קבלות למרות שביקשתי כמה וכמה פעמים, ולמרות שהבטיחו שישלחו.
012 סמייל לא מכחישים את העובדה שהם חייבים לי כסף, אבל אומרים שאינם יכולים להחזיר לי את הכסף, מכיוון שאין ברשותם את מספר כרטיס הויזה שלי. הסכום שמגיע לי הוא 533 ש"ח פלוס מע"מ.
ביקשתי מחברת הויזה שלי שלא להיענות לדרישות תשלום של 012 סמייל משום שגם אחרי שב012 סמייל נוכחו לדעת שהם חייבים לי החזר, עדיין הם גבו ממני תשלום גבוה מדי בחודש אוגוסט.
ביקשתי שוב ושוב מ012 סמייל שהתשלום יישלח לי בצ'ק והם חזרו ואמרו שאם אני לא אתן להם את מספר כרטיס הויזה שלי, הם לא ישלמו לי את הסכום שהם חייבים לי.
אני כמובן לא נותנת בהם שום אימון.
דיברתי כמה וכמה פעמים עם מספר אנשים בחברה שתמיד אמרו שהם יפנו את התלונה הלאה, אבל דבר לא קורה.
נא טיפולכם בנידון.
בתודה
שושנה ברנד
כספי סוג הנזק :
לשלם לי את ההחזר של 533 ש"ח פלוס מע"מ פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה