פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי + אי ביטול קו לאחר בקשה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב30.6.10 נגמרה לי ב012 לאינטרנט הביתי . פנתה אליי נציגה מקשרי לקוחות וניסת לשמר אותי ולחבר אותי לחבילה חדשה- לאחר שהיו לו המון תקלות עם 012 אמרתי שאני לא מעוניין להמשיך את ההתחייבות איתם ואני מעוניין לנתק את הקו.הנציגה אמרה כי היא תעביר את זה לגורם הרלוונטי וכמובן שלא חזרו אליי. ב2.7 שלחתי מספר מיילים ל012 בנושא של ניתוק הקו קיבלתי תגובה שהפנייה התקבלה אך בפועל לא בותע כלום . לפי החוק של משרד התקשורת הייתי בטוח שהקו יבוטל ובגלל שאני לא מקבל חשבוניות לא שמתי לב שממשיכים לחייב אותי חודשיים. היום פניתי לשירות לקוחות ודברי עם ר"צ בשם מעיין והתשובות שלה היו מתנשאות שאין מקום לפיצוי ושאני אקבל את הכסף שנלקח ממני לאחר הבשקה לביטול המנוי בעוד 60 יום כי אלו הנהלים בחברה. שביקשתי ממעיין לדבר עם מנהל מעליה אמרה כי אין דבר כזה והיא הדרג הכי בכיר ואני יכול לשלוח פקס למחלקה המשפטית והתשובה היא תוך 14 ימי עסקים .
בקיצור שילמתי חודשיים וחצי יותר מהמ שהייתי צריך, בזבזתי שעות בטלפונים והמתנה, אני צריך להמתין 60 יום לזיכוי ועוד מקבל יחס מגעיל ממנהלת בשירות שאומרת לי שאי מקום לפיצוי ושהחוק שאני יכול לתבוע עד 10000 ש"ח הוא רק המלצה. אשמחל לעזרתכם בנושא כי אני בטוח שעוד לקוחות רבים "זורקים, כסף לפח על שירות שהם לא מקבלי ועבירה על החוק.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה