פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש פסול בפרטי אשראי וחיוב מעבר לתום החוזה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
השתמשתי בשירותי 012 סמייל כספק אינטרנט מאפריל 2009 עד אפריל 2010 - תום ההתחייבות שלי אליהם. בתחילת מרץ התקשר אלי נציג החברה ושאל האם אני מעוניינת להמשיך בהתחייבות ואף להגדיל ל 3.5 מגה כי המהירות אליה הייתי מחוברת לא מסופקת יותר על ידי החברה. סירבתי והסברתי שאינני משתמשת יותר באינטרנט שלהם מזה כחצי שנה מאחר ואני לא גרה בדירה ההיא יותר. להפתעתי גיליתי גם בחודש מאי חיוב עבור החברה אולם שמתי לב לכך רק בחודש יולי לאחר שחייבו שוב את כרטיס האשראי שלי. התקשרתי וביקשתי להתנתק, באותה הזדמנות התברר לי כי בשיחה הקודמת בה בקשתי להתנתק שוחחתי עם איש מכירות שלא היה רשאי לנתק אותי אך הדבר לא נאמר לי על ידו בשום אופן. ב 14 ביולי התקשרתי והתנתקתי ואף קיבלתי מספר אסכתא לביצוע הניתוק. מנהלת המוקד- מעיין, איתה שוחחתי הסבירה לי כי על מנת לנתק אותי ולבטל את החיוב הבא היא זקוקה לכרטיס אשראי פעיל. מאחר והקודם שהיה ברשותי נגנב וביטלתי אותו נתתי לה את מספר הכרטיס של בן זוגי והייתי בטוחה שמדובר בפרוצדורה לשם הביטול וכי הכרטיס בשום אופן לא יחוייב.
היום 19/9 אני מגלה חיוב נוסף על הכרטיס של בן זוגי. התקשרתי לברר והסתבר כי הם חייבו אותי על חודש יולי עד התאריך בו התקשרתי להתנתק כבר בפעם השנייה, כך שבעצם מנהלת המוקד שיקרה לי במטרה לקבל מספר כרטיס אחר ממנו יוכלו להמשיך ולגבות ממני כספים לשווא. תאור המקרה המופיע לעיל הינו תיאור מדוייק ושלם, אולם להשתשלות האירועים מצטרפות גם שיחות טלפון מאוד לא נעימות עם נציגות שצרחו עלי בטלפון ואף קיבלו הנחיות תוך כדי שיחה איתי מה לומר. מוקדניות שאינן יודעות לתת שירות בשום רמה ואף סירבו להעביר אותי לנציג אחראי בטענה שאינני לקוחה שלהם יותר, זאת למרות שהכרטיס שלי עדיין מחוייב על ידם מדיי חודש! וזאת עוד לפני שדיברנו על זמן ההמתנה האינסופי, המתמשך באופן קבוע הרבה מעבר למה שנאמר במשיבון
כספי סוג הנזק :
ראשית התנצלות על היחס המזעזע מצד המוקדניות, במידה והשיחות מוקלטות ניתן לשמוע את השיחות עם מעיין מה- 14/7 וכן עם דנה ואורלי מה 19/9. זאת ועוד, שימוש פסול בפרטי כרטיס אשראי הם הונאה לשמה ולכן מגיע לי גם החזר כספי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה