פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין כרטיס חיוג שלא עבד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף מאי , נסעתי לגרמניה ועשיתי כרטיס חיוג של 012, כשהגעתי לברלין ניסיתי לחייג לארץ ולא הצלחתי. לצערי, נאלצתי להתקשר בטלפון הנייד שלי...שרות החקוחות של 012 טען שיש תקלה בברלין. אחרי יומיים העניין סודר. כששבתי לארץ, דיברתי עם שרות הלקוחות ונאמר לי שאשלח את החשבונים של הנייד ואקבל זיכוי. עברו כמה שבועות עד שקיבלתי את החשבונית ושלחתי אותה. לאחר שלא קיבלתי כל זיכוי באשראי התקשרתי שוב ולאחר מסכת ייסורים וטלפונים רבים הסתבר כי החזירו לי את הסכום כזיכוי בחשבון שלמעשה לא קיים ב012.... שוב שוחחתי ונאמר לי כי הכסף יוכנס לאשראי שלי עד ה15.9. למותר לציין כמה טלפונים נאלצתי לעשות ....ממוקדן אחד לשני טרטור בלתי רגיל. עד היום הכסף לא הוחזר לי !!!! לצערי, אין לי שם משפחה של מי שמטפלת בנושא רק ששמה שרון..(הכל מתועד במערכת שלהם). עברו 3 חודשים מאז פנייתי עם החשבונית...
אני מבקשת מעבר להחזר הסכום , שהוא 240 ש"ח פיצוי נוסף !!!! ברור כי לעולם לא אהיה לקוחה שלהם בעתיד.
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הסכום ופיצוי כספי נוסף על התקופה שחלפה!!! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה