פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול תוכנית והחזרת כספים. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני קיבלתי טלפון מ012SMILE.הנציגה הציעה לי תוכנית אינטרנט משולבת של ספק 012 יחד עם תשתית של בזק.הסכמתי להצעה,אבל ללא ידיעה שאני אצטרך לשלם גם לבזק עבור קו טלפון נוסף.אחרי שנודע לי על זה,התקשרתי לבטל את הכל,בבזק ביטלו לי את ביקור הטכנאי ש012 הזמינו וגם התקשרתי ל012כדי לבטל,שם נציגה הציעה לי 3 חודשים חינם,אבל סירבתי והסברתי לה שאני לא מעוניינת בשירות שלהם ורוצה לבטל.
היא אמרה שמבטלת את הכל,אבל אחרי כמה זמן שמתי לב שהם הם ממשיכים לגבות ממני כסף בלי סיבה.וגם קיבלתי חשבונית שבה רשום שאני רשומה לתוכנית אינטרנט וגם לחיוג בינלאומי.
אחרי שהתקשרתי לוודא למה ,הם אמרו לי שלא ביטלתי כלום..
כשאמרתי לנציג שלא ברור לי למה סתם מורידים כסף וביקשתי לבטל את הכל ולהחזיר את כספי,הנציג פשוט ניתק לי בפנים.
הם לא רצו לדבר איתי כשהתקשרתי,כל פעם אמרו לי שיחזרו אלי,אבל אף אחד לא חזר.עד כה הם הורידו רק עבור חודשיים(כנראה יוני-יולי).
שלחתי להם מכתב רשום,בו אני מבקשת להחזיר את כספי ולבטל את כל התוכניות שהם רשמו אותי אליהן,אבל לא קיבלתי תשובה.
ב21.9 התקשרתי כדי לבדוק אם הם ביטלו את הכל,הנציגה אמרה שכן,אבל רק מאותו תאריך 21.9
גם עכשיו אני לא בטוחה שהם ביטלו את זה,כי הנציגים כנראה פשוט משקרים..
ממש נפגעתי מהיחס המזלזל.
החברה 012 פשוט מנסה לגבות כסף עבור השירות שלא קיבלתי.
אודה להתייחסותכם , תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף וביטול חיובים עתידים וגם ביטול של כל התכניות אינטרנט וחיוג בינלאומי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה