פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות בקשת ניתוק עדיין מחוייבת ונציגים מבטיחים לשווא שיחזרו אליי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום הייתי מנויה לאינטרנט של 012 כמה שנים לאחרונה לאור מבצעים לא אטרקטיביים החלפתי ספק, ביקשתי להתנתק לאחר המתנה מטורפת של 20 ומשו דקות הגעתי לנציגה שלאחר שניסתה לשכנע אותי לכל מיני מבצעים העבריה לנציגה בכירה שהעבירה לעוד מיישהי שהתחילה להציע לי הצעות הכוללות תעריך מוזל וכמה חודשים חינם, הסברץי לה שאני מאוכזבת מהשרות ובאמת מעוניינת להתנתק ולא סתם "לסחוט" עוד הטבות היא מצידה אמרה שתתין לי מזן לחשוב על, כדי להיפטר ממנה אמרתי בסדר ולאחר כמה ימים התקשרתי להודיע כי אינני מעוניינת, כל זה היה באמצע יולי, היה לי ניתוח קיסרי מתוכנן ל27/7 ורציתי לסיים את כל העינינים עוד לפני כשאני עדיין בעבודה, אכן ניתקו אותי שאלתי אחכ שוב אם לפי מס ת.ז אני עדיין מופיעה בתור מנויה אמרו לי שלא וזהו שכחתי מהם, באמת באוגוסט חוייבתי 11 שח וכמה אג' מה שאני מניחה היה חיוב יחסי, לפתע פתאום חזרו לחייב אותי 64 שקלים, התקשרתי למוקד ושם החלה מסכת העינויים אחרי המתנה מורטת עצבים עם תקליטון מעצבן של נוסעים לחו"ל שמתנגן שם כמה חודשים הגעתי לנציגה לאחר שגוללתי בפניה את סיפורי היא ענתה שרואה שיחה ב22/7 שאני מעוניינת לחשוב ולהחזיר להם תשובה אמרתי לה שלא יכול להיות שחסר להם תיעוד של שיחה כי אין מצב ששבוע לפני הלידה שלי אני מתעסקת בזוטות כאלה, היא מצידה ענתצה שצריכה לחהעביר אותי למישהי בכירה יותר שמוסמכת לטפל בזה זמן ההמתנה היה ארוך מאוד לכן אמרה לי הנציגה שמרית שמה שתחזור אליי בסוף המשמרת שלה ב15:00 ותעביר אותי לאחראית היא אכן התקשה אך הם היו עמוסים שוב לקחו טלפון ואמרו שיחזרו עד הערב מה שלא קרה, אתמול שוב התקשרתי ענתה לי נציגה סיפרתי הכל הבטיחה שיתקשרו ואני עדיין מחכה
בגלל הזלזול שלהם ורמת השירות הנוראית לא המשכתי איתם גם לאחר שהציאו לי מחיר נמון בחצי ממה ששילמתי ועוד כמה חודשי חינם
כספי סוג הנזק :
קודם כל אני דורשת מן הסתם שינתקו אותי וימחקו מהמאגר שלהם, שנית כמובן אני מעוניינת בזיכוי עבור הזמן בו לא השתמשתי בשירותיהם שלישית אני רוצה פיצוי כלשו סתם בשביל העיקרון פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' עובד טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה