|
|
|
|
|
|
תשלום על שירות שלא מקבלת |
נושא התלונה: |
יום שני 01 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לא יכולה לגלוש מחודש מרץ כי לא שילמתם לתשתית הוט, אומנם שעד עכשו אני משלמת תשלום גם עבור ספק וגם עבור תשתית. אני גם במשך חצי שנה אחרונה פונה אליכם ונציגים מבטיחים לחזור אליי ולא חוזרים. לאחר חודשים רבים של שיחות עם שירות לקוחות הבטיחו לי זיכוי מחודש מרץ עד עכשיו- עדיין לא קיבלתי.אני גם ביקשתי מיום התחברות אליכם לקבל חשבוניות רק בדואר ולא במייל-עדיין לא קיבלתי חשבוניות. בשיחה אחרונה לפני שבועיים הבטיחו לי לפקסס ריכוז חשבוניות עבור כל התקופה- לא קיבלתי פקס עד היום. אני בשום חברה לא קיבלתי שירות כזה גרוע. לכל בקשתי לדבר עם מנהל או אחראי משמרת קיבלתי סירוב מנציגים. מבקשת לחזור אליי לפני שאגיש תביעה ואבטל כרטיס אשראי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' לבוביץ', טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|