פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים התחברתי לקו טלפון הבייתי של 012 ב 30 ש"ח לחודש ל3000 דקות החשבון הראשון הגיע היה על 90 ש"ח וטענה כי מחייבים אותי על אינטרנט כאשר אין לי אנטרנט לא רצו לשלוח לי חשבונית חדשה מעודכנת אמרו לי לא לשלם וחודש אחר כך פשוט אני אשלם על חודשיים לאחר חודש קיבלתי ע"ס 182 ש"ח שוב אמרו לי שזו טעות ובנתיים שילמתי להם את חשבונית ע"ס 92 ש"ח החודש. לפ]ני שבוע קו הטלפון הפסיק לעבוד וגם פה עשו ממני צחוק כאשר הפנו אותי מאחד לשני ואפילו לבזק בטענה שהבעיה אצלהם בזק בדקו טיפלו ועדיין הקו לא היה תקין חזרתי ל012 ואז משהוא ניסה לעזור אבל כשאר נותקה השיחה הוא אפילו לא הועיל לחזור אלי כדי להמשיך לכן טלפנתי שוב ואז ענתה לי נציגה אחרת שאמרה כי היא רואה שהנציג ניסה לעזור אבל אין להם מה לעשות יותר וכנראה הבעיה היא במחשב שלי ממש מרתיח כי המחשב שלי תקין לחלוטין וכשר חיברתי את הראוטר של בזק ישירות האינטרנט עבד כמו שצריך .
התקשרתי שוב והפעם כי שהם ינתקו אותי מהשירות ואז נאמר לי כי יש לי חוב של 90 ש"ח שוב שאלתי למה אמרו שוב אינטרנט הפעם כבר ממש צרחתי הם פשוט עשו ממני צחוק והם לא מוכנים לנתק אותי גם אמרתי להם שעם כל הוגמת הנפש הם צריכים לפצות אותי ופשוט לנתק ולבוא לקחת את המחשירים שלהם הם אמרו לי כי אני זאת שצריכה להביא להם את המכשירים
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבוא לקחת את המכשירים שלהם וינתקו אותי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה