פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,ובעיות גלישה של ספק ותשתית האינטרנט! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד אתר"צרכנות הוגנת"
פינת התלונות,שלום רב!
~~~~~~~~~~~~~~~~
שמי אלי ואני מחובר מזה כחמש שנים לאינטרנט זהב סמיילי + קו טלפון 012, על תשתית הוט!
בתחילה שילמתי עבור קו הטלפון ומתאם השיחות שלו:29.90 ש'ח,ובנוסף שיחות יוצאות כמובן
עוד כמובן עבור האינטרנט שהוא היה אז 750. והתשתית, בסכום שהיה כ70 ש'ח
בשנתיים האחרונות כעבור 3 שנים של וותק הסתיים לי התשלום על מתאם השיחות,והתשלום על הקו גם בוטל.
כך ששילמתי רק על השיחות שיוצאות! והאינטרנט!!
עד כאן הכל היה "נחמד" בלשון המעטה,היו בעיות, אך האמנתי כי קו חדש הנמצא בחיתוליו יחווה בעיות וזה "טבעי"
מכאן ואני אסביר, החלו הבעיות,מאז שהחלטתי לשדרג את האינטרנט ל1.5 מגה לאחר שלוש שנים!
כשנתיים לאחורה מהיום!. החלו הבעיות!! נכנסתי למסלול ללא התחייבות כאשר אני משלם מסלול "בנדל"
60 ש'ח לתשתית הוט, ו24 ש'ח ל012 אינטרנט, כאמור 1.5 מגה,ומאז חוותי רק צרות!!
הגלישה הייתה או איטית או נתקעת, וקו הטלפון היה מתנתק באמצע שיחה.
הגעתי למצב שבו חוותי כ-4 ניתוקים בשבוע...כך שהאינטרנט שלי לא פעל ולא היה לי קו טלפון!
פניתי להתלונן ב-012 והם טענו שהבעיה בהוט...פניתי להוט והם טענו ההפך,וכף טורטרתי מכאן לכאן
וכשהתעקשתי ולחצתי, בהוט...החליטו לשלוח טכנאי, שהגיע אלי פעמיים ובכל פעם החליף משהו אחר,פעם כבל..
ולאחר מכן החליף אף את המודם בחדש...אך ללא הועיל.מכאן טענו בהוט שעשו את המקסימום והבעיה היא ב-012
פניתי ל-012 ולחצתי עלהם, הם עשו ריענון למערכת, שלחו גם הם טכנאי מטעמם שאף ניסה לסדר משהו
החליף את מתאם השיחות בחדש! אך המצב השתפר לכמה שבועות וחזר לקדמותו
פניתי שוב בפעם המי יודע מה למוקד שרות הלקוחות, וזה טען בפני שאם הבעיה לא אצלם ולא בהוט
סימן שהבעיה היא במחשב האישי שלי והמליץ לי לעשות פירמוט למחשב
מיואש הבאתי טכנאי מחשבים לביתי, וערכתי לו פירמוט מלא, שעלה לי 240 ש'ח
והרי פלא, גם לאחר זאת עדין איכות הגלישה הייתה ירודה ומלווה בניתוקים!
כולי מרוגז כי אנני נהנה מאיכות גלישה תקינה ואני משלם על כך כל חודש,ובנוסף שילמתי על פירמוט מיותר למחשב ואנני נהנה מדבר מכך
בפעם האחרונה החלטתי לפנות שוב בתלונה ולנסות לסדר את העניין....הגעתי עד למנהלת הבחירה במחלקה הטכנית של הוט, העונה לשם ג'האן,ושוחחתי איתה ביום א' 1.8.10 בשעה 19:10
זאת ענתה לי שוב כי לאחר כל הבדיקות שנעשו,אין הוט אחראית על כל התקלות,אך לפנים משורת הדין
מוכנה לפצות אותי בחודשיים חינם!,אך לאחר מספר שניות חזרה בה בטענה שהוט אינה אחראית ולכן לא תפצה אותי
פניתי בפעם האחרונה ל-012 למנהלת קישרי לקוחות בשם לילך ביום ג' 3.8.10 בשעה 16:14
בשיחה איתה כמובן שוב היא טענה שהבעיה היא בהוט אך היא מוכנה בלי שום קשר לפצות אותי
בחצי שנה ללא תשלום...אך בתנאי שאתחייב לשנת התחיבות אצלהם!
לא הסכמתי,מפני שאין זה פיצוי! אני מחוייב להיות אצלהם שנה,כאשר אנני יכול לסמוך על כך שהאינטרנט יהיה תקין.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
צר לי שמכתב זה ארוך,אך העדפתי לתאר לפרטי פרטים את מהלך היחס והמצב אליו נקלעתי.
שאלותי לכם הם:
1-מי אמור לקחת אחריות על מצב לא תקין זה? ,אחד החברות? או שנהם?
2-האם אני אמור לפי מה שאני מאמין, לקבל פיצוי על כל עוגמת הנפש שסבלתי בחודשים ארוכים אלו?
3-אני משלם לשני החברות הללו בזמן את מלוא מבוקשם, אבל לא מקבל את המגיע לי,לא בזמן. ואף פעם!
אם הייתי אפילו רוצה לדוגמא לתבוע!...נגד מי אני אמור להגיש תביעה?
..אם אתבע מישהו שלא אשם אצטרך אני עוד לשלם לו פיצוי!!
אנא עיזרו לי!!!
ומקווה שטטפלו בעניין ותחזרו אלי
בכבוד רב..ובתודה רבה.
אלי
ונזק כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם,לקיחת אחריות והתנצלות,ותיקון התשתית והגלישה! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת התמיכה הטכנית . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה