פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ואי פיצוי כספי בשל תקלה בשירותי החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי את שירותי הטלפון של החברה בהתקשרות מחו"ל לארץ עבור החופשה בה הייתי כשבוע ימים.
סגרתי עסקה טרם הטיסה בה קיבלתי הסבר חוזר(אני בכל טיסה משתמשת בשירותי החברה) לגבי השימוש בכרטיס החיוג.
במהלך היומיים הראשונים השירות עבד פעם אחת בברצלונה ומרגע הגיעי לקוסטה ברווה השירות לא עבד.
בכל פעם בדקתי שוב ושוב את החיוג מכמה טלפונים שונים ללא הועיל.
יצרתי קשר עם הורי בבית כדי ליידע אותם בתקלה ושלא ידאגו, הם פנו אל 012 בשמי שהורו לגשת לדלפק הקבלה ולבקש להוציא שיחה לארץ וכי היא בחינם.
שוחחנו עם הנציגה ולאחר ששוחחנו עם 012 ויידענו בתקלה נתבקשנו לחזור לקבלה לשם ביצוע תשלום של 39 יורו.
מנהלת הדלפק גערה בנו שהשיחה לא בחינם (יצאה לה חשבונית ממוכנת במחשב לדרישה לתשלום) ובלית ברירה שילמנו את הסכום הגבוה על שיחה שנאמר לנו שאמורה להיות בחינם לפי הוראת הנציגה של 012.
מצב זה העמיד אותנו עם תקלה שנמשכה יומיים ובושת פנים אל מול נציגי הדלפק בתור ישראלים שמנסים להתחמק מתשלום.
ביצענו התקשרות חוזרת שבעקבותיה נגמר כל זמן השימוש של הכרטיס של חברה שלי של חברת ברק שעבד ללא כל בעיה.
הנציגה אמרה כי התקלה בטיפול , בפועל , התקלה נמשכה יומיים שלמים כאשר פגשנו מטיילים ישראלים נוספים אשר לא הצליחו להשתמש בקוד הגישה של 012
כשחזרתי לארץ הפתרון שהוצע היה זיכוי עבור מחצית מהסכום לשימוש עתידי בשירותי החברה.
כמובן שאינני מעוניינת להשתמש בשירותיי החברה כלל וכלל, בפרט לאחר שירות הלקוחות הגרוע והפיצוי הלוקה בחסר .
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של 39 יורו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה